بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۲/۲۵|
      تعداد بازدید: 115
      معارفه معاونت مقیم ایرانشهر با حضور رئیس اداره هماهنگی

      با حضور جناب آقای رحیمی رئیس اداره هماهنگی، آقای سپاهی به عنوان معاونت مقیم ایرانشهر معرفی گردید.

      در ابتدای جلسه کهرایی مدیر شعب استان ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در جلسه از حضور ریاست اداره هماهنگی به منظور شرکت در مراسم معارفه معاونت مقیم ایرانشهر تشکر نمودند.

      ایشان همچنین از خدمات صادقانه جعفری در سمت پیشین معاونت مقیم ایرانشهر قدردانی و برای ایشان آرزوی موفقیت داشتند .

      در ادامه رحیمی از حضور همکاران در مراسم معارفه تشکر نموده و برنامه ریزی شعب در ابتدای سال جاری جهت نیل به اهداف ابلاغی را مهم ارزیابی و اظهار داشتند باید از عملکرد سود و زیان و تجربیات سال گذشته درس گرفت و با شناخت مشکلات و تنگناهای پیش روی منطقه در جهت ترمیم نقاط ضعف تلاش مضاعف صورت پذیرد.

      در ادامه رحیمی کاهش مطالبات معوق را نیز برای بانک مهم دانسته و خواستار تلاش و همت بیشتر همکاران برای تحقق صد در صد EPS بانک در مقاطع پایانی سال شدند و برای احیای مشتریان از دست رفته تأکید نمودند.

      ایشان در ادامه خواستار جانشین پروری در پرسنل صف و ستاد به دلیل بازنشستگی تعداد کثیری از همکاران در سالهای آتی شدند، سپس رحیمی احکام صادره از سوی مدیریت محترم عامل را به سپاهی معاونت جدید مقیم ایرانشهر ابلاغ و برای ایشان آرزوی موفقیت نمودند.

      در ادامه سپاهی ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیران ارشد اظهار امیدواری نمودند که با همکاری و هم دلی همکاران در استان به نحو شایسته بتواند انجام وظیفه نماید.

      در پایان جلسه به رسم یادبود هدایایی از سوی مدیریت شعب به جعفری معاونت مقیم پیشین اهداء گردید.