بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۸|
      تعداد بازدید: 2070
      پیام نوروزی مدیر عامل بانک تجارت به مشتریان
      رضا دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت در آستانه سال جدید طی پیامی با تبریک آغاز سال 1397 ، برای مشتریان، سهامداران و ذینفعان این بانک سالی سرشار از موفقیت و بهروزی آرزو کرد.

      متن پیام مدیر عامل بانک تجارت به این شرح است:

      به نام پروردگار مهر و دوستی

       

      باردیگر شکوفه‌های رنگارنگ درختان از زیر برف‌های زمستان سر برون آوردند و بهار دوباره نوید نوشدن زندگی را سر داد. فصلی که همواره امید تازه شدن و بهروزی را با خود به همراه دارد.

      بهار، فصل گل و جوانه و پیام‌آور عشق و رویش است و با آمدنش طبیعت لباس سبز بر تن می‌کند و فصل نو شدن انسان، شروع راهی جدید، تصمیم‌های نو و مضاعف شدن تلاش برای دستیابی به آینده‌ای روشن فرا می‌رسد. اکنون فرصت را مغتنم شمرده و از همراهی صمیمانه تمامی مشتریان، سهامداران و ذینفعان مجموعه بزرگ بانک تجارت تشکر می‌نمایم.

      بانک تجارت به عنوان یکی از بانک‌های تجاری کشور در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید - اشتغال»، تلاش کرد تا همراستا با سیاست‌های اقتصادی کشور، حمایت ویژه از کارآفرینان و فعالان اقتصادی کشور را در کنار ارائه خدمات نوین بانکی به بهترین شکل به انجام رساند که بی شک، توفیقات به دست آمده در این مسیر را مرهون همراهی و حمایت شما عزیزان هستیم.

      اکنون مجموعه کارکنان بانک تجارت در آستانه سال 1397 باردیگر هم‌پیمان شده‌اند تا در راستای دستیابی به اهداف استراتژیک این بانک و ارائه خدمات بانکی در سطوح بین المللی همچون گذشته از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

      اینجانب در آستانه عید نوروز، از خداوند کریم، سالی خوش، توأم با سلامتی، سعادت و عاقبت‌بخیری برای یکایک شما عزیزان و خانواده‌های محترمتان مسئلت دارم.

       

      ای نوبهار خندان از لامکان رسیدی ***  چیزی بیار مانی از یار ما چه دیدی

      خندان و تازه رویی سرسبز و مشک بویی   ***  همرنگ یار مایی یا رنگ از او خریدی (مولانا)

      پیروز و پاینده باشید

      رضا دولت آبادی

      مدیرعامل بانک تجارت