بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۱/۰۵|
      تعداد بازدید: 324
      چهل سال وفاداری به بانک چهل‌ساله
      عاشق بانک تجارت‌ام
      محسن حاجیلو سال 1329 در تهران به دنیا آمد. او که در خانواده‌ای پرجمعیت اما ورزش‌دوست متولد شده بود، شانس این را داشت که در هر دو زمینه موردعلاقه‌اش، یعنی «طنز و هنر» و «ورزش» به جایگاه حرفه‌ای برسد. شاید جالب باشد که بدانید حاجیلو، پیش از آنکه پای‌اش به صدا و سیما باز شود، ده سال به‌عنوان دروازه‌بان تیم ملی هندبال در رده حرفه‌ای فعالیت کرده است. برادرش علی حاجیلو، کشتی‌گیر تیم ملی و برادر کوچکش اصغر حاجیلو نیز از فوتبالیست‌های باشگاه استقلال بود.

       

      صحبت از طنز و هنر که به میان می‌آید،  حاجیلو  سابقه طولانی در این زمینه دارد: «از زمانی که خودم را شناختم، در کار طنز بودم. فعالیت‌هایم به دوره دبستان و دبیرستان و دانشگاه باز می‌گردد. همیشه دوست داشتم با زبان طنز صحبت کنم. فعالیت حرفه‌ای‌ام در تلویزیون از سال 1373،با بازی در برنامه طنز ساعت خوش شروع شد و بعد کارم را به عنوان گزارشگر ادامه دادم.»

      چهل‌سالگی در صداو‌سیما

      او که تجربه‌های به‌یاد ماندنی از چهل‌سالگی‌اش دارد، می‌گوید هیچ‌وقت آن سال‌ها را فراموش نخواهد کرد: «در چهل‌سالگی در صداوسیما بودم.  ورزش را کنار گذاشته و بازیگری را شروع کرده بودم. بعد هم گزارشگر شدم و از آن روز تا حالا، گزارشگر و تهیه کننده برنامه‌های خودم هستم.»

      آقای دلواپس، ویژه برنامه بوی بهار برای شب عید، ویژه برنامه ماه عاشقی برای ماه رمضان و  ویژه برنامه تکیه عاشقی برای ایام محرم، برخی از برنامه‌هایی هستند که محسن حاجیلو آن‌ها را کارگردانی و اجرا کرده است. او اکنون برنامه «گزارشگر» را در شبکه سه سیما روی آنتن دارد.

      چهل سال همراهی با بانک تجارت

      حاجیلو، یکی از قدیمی‌ترین و شاید بتوان گفت از نخستین مشتری‌های بانک تجارت است که  قدمت حساب بانکی‌اش به اندازه عمر بانک است: «چهل سال پیش، یکی از دوستانم بانک تجارت را به من معرفی کرد و از آن روز تا حالا در شعبه 046 خیابان مفتح جنوبی حساب دارم.»

      او که پس از چهل سال  هنوز از این انتخاب رضایت دارد، درباره تجربه کار با تجارت، می‌گوید: «در تمام این چهل سال که با این بانک کار کردم، خوشحال‌ام که انتخاب خوبی کرده‌ام. گاهی که برای کارهای بانکی یا مثلاً نقد کردن یک چک  به بانک‌های دیگر می‌رفتم و  می‌گفتند چرا اینجا حساب باز نمی‌کنید، خجالت می‌کشیدم. این نشان از دوست داشتن و علاقه‌ای است که به بانک تجارت داشته و دارم.»

      او که هر بار پای‌اش به یکی از شعبه‌های بانک رسیده  لبخند روی لب همه آورده، چهل‌سالگی تجارت را تبریک  می‌گوید: «از ته دل به خانواده بانک تجارت تبریک می‌گویم؛  از  رئیس‌های بانک تا معاون‌ها،  کارکنان،  آبدارچی‌هایی که عاشق‌شان هستم و نیروهایی که در پارکینگ‌ها زحمت می‌کشند. خیلی مخلص‌شان هستم و امیدوارم همیشه زیر سایه مرتضی علی سالم و سلامت باشند.»