بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۶/۰۵|
      تعداد بازدید: 560
      مدیرمالی شرکت تولید قطعات یدکی ایران:
      بانک تجارت، نقش شریک تجاری را بازی می‌کند
      شرکت تولید قطعات یدکی ایران، باهدف تولید قطعات موردنیاز کارخانه‌های تولید خودرو، از سال 1361 فعالیت خود را آغاز کرد و شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا ازجمله مشتری‌های جدی این مجموعه شده است. این مجموعه که اخیراً فعالیت خود را گسترش داده و به یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان تبدیل‌شده است، در حال حاضر 350 نیرو دارد که به‌صورت مستقیم در این واحد تولیدی فعال هستند و بیش از هزار نیروی پیمانکار نیز به‌صورت غیرمستقیم با شرکت تولید قطعات یدکی ایران همکاری دارند.

      خدیجه یاری مدیرمالی این مجموعه پس از بیان این مقدمه اظهار داشت: هدف شرکت تولید قطعات یدکی ایران کیفیت قابل‌رقابت با محصولات خارجی و کاهش میزان ارزبری محصولات برای تولیدکنندگان خودرو در داخل کشور است و در این راستا نیازمند تأیید کیفی قطعات به‎‌صورت بین‌المللی و تأیید کیفیت توسط خودروسازان است.

      خدیجه یاری در ادامه به جایگاه این شرکت درزمینه کارآفرینی اشاره کرد و گفت: شرکت تولید قطعات یدکی ایران در استان البرز به‌عنوان مجموعه‌ای ارزشمند شناخته می‌شود که در حوزه پاسخ‌گویی به مسئولیت‌های اجتماعی خود موفق عمل کرده است.

      وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو از نوع تعامل و ارتباط شرکت تولید قطعات یدکی ایران با بانک تجارت یادکرد و اظهار داشت: بانک تجارت در این سال‌ها با توجه به حمایت‌هایی که از ما داشته به‌نوعی به‌عنوان یک بازوی اقتصادی و اجرایی در کنار ما قرار داشته است.

      یاری به نوع عملکرد مثبت بانک تجارت در همراهی شرکت تولید قطعات یدکی ایران اشاره کرد و گفت: هر وقت هر مشکل یا نیازی در زمینه مسائل مالی داشتیم بانک تجارت فراتر از یک بانک و بنگاه اقتصادی آن را برطرف کرد به‌گونه‌ای که شاید بتوانیم بانک تجارت را شریک تجاری خودمان بدانیم.

      مدیر مالی این شرکت دانش‌بنیان در زمینه تولید قطعات خودرو در بخش دیگری از این گفت‌وگو تأمین وثایق برای دریافت تسهیلات را یکی از مشکلات جدی فعالان عرصه صنعت کشور معرفی کرد و گفت: به نظرم در این زمینه نیازمند تمهیداتی هستیم تا بتوانیم بیش‌ازپیش از توان بانک‌ها و منابع موجود استفاده کنیم چراکه در اغلب موارد، تأمین وثایق موردنظر بانک‌ها کار را به بن‌بست می‌کشاند که این اتفاق با توجه به شرایط فعلی کشور و کمبود نقدینگی، آسیب بزرگی را متوجه تولید و درنهایت اقتصاد کشور می‌کند.

      یاری سرعت عمل و پاسخگویی سریع بانک تجارت به مشتری‌های خود را ازجمله ویژگی‌های شاخص این بانک معرفی کرد و گفت: دریافت حوالجات ارزی، تسهیلات، ال سی‌های داخلی و خرید دین، زمینه‌ها و کانال‌هایی بوده که باعث شده ما و بانک تجارت با یکدیگر در ارتباط باشیم و امیدوارم فرصت‌های تعامل بیشتری فراهم شود.

      این فعال عرصه صنعت کشور در خاتمه گفت با توجه به ارائه خدمات به‌روز و نوین بانک تجارت، انتخاب ما این بانک است و تصور می‌کنم این ارتباط بتواند برای همیشه پایدار و مستحکم باشد.

      لینک ویدیوی مصاحبه