بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۶/۰۵|
      تعداد بازدید: 590
      مدیرعامل شرکت صنعتی تولیدی گاز سوزان:
      کارکنان بانک تجارت از تولید و صنعت شناخت دارند
      یکی از مجموعه‌های مهم فعال در حوزه گاز کشور که ارتباطی قوی با شرکت ملی گاز دارد مجتمع صنعتی تولیدی گاز سوزان است که نزدیک به چهل سال سابقه فعالیت دارد. ابوالقاسم نوبختی مدیرعامل مجموعه شرکت صنعتی تولیدی گاز سوزان در مرور خاطرات خود از آغاز فعالیت شرکت با تولید رگلاتورهای خانگی می‌گوید، شرکتی که حالا دارای هفت کارخانه مستقل از هم است.

      لطفاً از سابقه فعالیت خود در عرصه تولید بگویید.

      شرکت تولیدی صنعتی گازسوزان در سال 1359 باهدف توسعه و خودکفایی در تولید تجهیزات و خدمات موردنیاز صنعت گاز کشور تأسیس شد. یکی از اولین تولیدات این شرکت در شبکه توزیع و گازرسانی شهری، رگولاتورهای گاز خانگی است.

      بعد از گذشت چهل سال از شروع کار، هم‌اکنون چه شرایطی دارید؟

      در حال حاضر این واحد صنعتی در قالب چندین واحد تولیدی، محصولات متنوعی را به شرح زیر در سایزها و کلاس‌های مختلف طراحی، تولید و در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌کند. کنتورهای گاز خانگی و صنعتی، رگولاتورهای خانگی و صنعتی، اتصالات عایقی، شیرهای مسدودکننده و صنعتی، فیلترهای گازخشک، ایستگاه‌های تقلیل فشار و اندازه‌گیری با قابلیت مانیتورینگ و کنترل از راه دور .

      چه تعداد نیرو در مجموعه تولیدی گاز سوزان مشغول به فعالیت هستند؟

      بیش از هزار نفر به‌صورت مستقیم و بالغ‌بر 10 هزار نفر نیز به‌صورت غیرمستقیم با ما همکاری می‌کنند.

      بازار هدف شما چه گستره‌ای دارد و اینکه آیا صادرات هم دارید؟ تا چه اندازه موضوع افزایش دانش و رشد کیفی این حوزه برای شما اهمیت دارد؟

      مهم‌ترین مشتری ما شرکت ملی گاز و شرکت‌های گاز استانی است. برخی از زیرمجموعه‌های وزارت نفت نیز از ما خرید دارند. درزمینه صادرات نیز بخشی از بازار هدف ما کشورهایی چون پاکستان، ترکمنستان، افغانستان و روسیه است.

      سالانه 3 درصد از گردش مالی خود را در حوزه تحقیق و توسعه محصولات و خدمات موردنیاز صنایع داخلی و خارجی سرمایه‌گذاری می‌کنیم.

      مجموعه شما با بانک تجارت کار می‌کند. چه شد که این بانک را انتخاب کردید؟

      البته ما با توجه به گردش مالی بالایی که داریم با چندین بانک ازجمله بانک تجارت کار می‌کنیم. طی جلساتی که با مدیران مالی مجموعه داشتیم به این نتیجه رسیدیم، بانک تجارت یکی از انتخاب‌های ما باشد.

      از چه خدمات و امکانات بانک تجارت استفاده کرده‌اید؟

      تسهیلات، اعتبارات اسنادی و ضمانت‌نامه‌ها مواردی هستند که باعث شده تا با بانک تجارت در ارتباط باشیم.

      و رضایت هم داشته‌اید؟

      بله خوشبختانه. ما با شعبه‌ای که در نجف‌آباد فعالیت دارد کار می‌کنیم. رئیس شعبه و کارکنان آن شعبه بسیار با ما همدل و همراه هستند و درک و شناخت درستی از تولید و صنعت دارند.

      چه پیشنهادی برای مدیران بانک تجارت دارید؟

      برای مشتری‌های دارای جایگاه خاص و با گردش مالی بالا، یک سقف اعتباری مشخص کنند که مثلاً اگر چک آن مشتری کمبودی برای پاس شدن داشت، بانک خودش از آن اعتبار استفاده کند و بداند خللی در برگشت پول و منابع ایجاد نمی‌شود. چنین نگاهی به مشتری باعث تحکیم روابط و رشد موضوع صنعت می‌شود چراکه تولیدکننده و صنعت‌گر دغدغه‌اش نسبت به موضوع مالی کمتر می‌شود و می‌داند یک حامی قوی او را همراهی می‌کند که از این اتفاق بانک نیز بهره‌مند خواهد شد.

      لینک ویدیوی مصاحبه