بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۶/۰۵|
      تعداد بازدید: 1502
      گفت‌وگو با سیدجلال شریفی مدیرکارخانه نیک ریس زنجان:
      نیک‌ریس همیشه بانک تجارت را حامی خود می‌داند
      کارخانه نیک‌ریس زنجان در زمینه ریسندگی، بافندگی پارچه‌های گردباف تریکو و رنگرزی انواع پارچه‌ها و الیاف و نخ فعالیت می‌کند. سیدجلال شریفی مدیر کارخانه نیک‌ریس زنجان در گفت‌وگوی زیر به تشریح فعالیت‌های این شرکت و همکاری با بانک تجارت پرداخته است.

      شریفی با بیان اینکه محصولات شرکت نیک ریس زنجان مورداستفاده تولیدکنندگان پوشاک در سراسر کشور است گفت: مجموعه نیک ریس همواره سعی داشته به‌عنوان یکی از معروف‌ترین شرکت‌های نساجی با استفاده از جدیدترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی، پیشروی صنعت نساجی باشد.

      وی در تشریح سابقه فعالیت نیک ریس گفت: این شرکت در سال ۲۰۰۰ میلادی تأسیس و در شهر زنجان، ۳۵۰ کیلومتری تهران بنا شد. واحدهای فوق پیشرفته آن ماهانه ۶۰۰ تن نخ خام، ۱۰۰ تن نخ رنگ‌شده و ۴۰۰ تن پارچه بافته و تکمیل‌شده تولید می‌کنند و عقیده مدیران این شرکت تولید محصولات نو و مبتکرانه برای تقاضاهای متغیر بازار است.

      شریفی با اشاره به اینکه به علت وجود سیستم‌های کیفیتی و امکانات ساخت و تولیدی پیشرفته، نیک ریس با تعهد بر عرضه محصولات باکیفیت و استاندارد، متمرکز بر رضایت مشتری است افزود: تعهد راسخ نیک ریس در راستای ارائه کیفیت برتر و تجارت حرفه‌ای بوده و این نگرش، شرکت را به یکی از فروشندگان معتبر در بازار جهانی محصولات باکیفیت تبدیل کرده است.

      مدیر کارخانه نیک ریس در خصوص نقش کارآفرینی این شرکت گفت: در حال حاضر تعداد نیروهای شرکت نیک‌ریس حدود 900 نفر است که به‌طور مستقیم کار می‌کنند و بیش از 2000 نفر نیز به‌طور غیرمستقیم با ما همکاری می‌کنند.

      شریفی با اشاره به اهمیت پشتیبانی بانک‌ها از تولیدکنندگان کالای ایرانی از بانک تجارت به‌عنوان پشتیبان و شریک تجاری نیک ریس یادکرد و گفت: این شرکت در طول سال‌های فعالیت خود باوجود تحریم‌های اقتصادی کشور در سال‌های اخیر در تأمین مواد اولیه، قطعات و ماشین‌آلات حمایت خوبی را از بانک تجارت دیده است.

      وی بابیان اینکه بانک تجارت همواره در کنار ما بوده و دلگرمی نیک‌ریس در فعالیت‌های خود بوده است افزود: نگاه تولیدکنندگان به بانک‌هاست و خوشبختانه در طول سال‌های همکاری با بانک تجارت، همواره حس می‌کنیم که بانک تجارت شریک ما بوده و با نگاه تخصصی به صنعت، از شرکت نیک ریس حمایت کرده است. شریفی افزود: به‌عنوان یک صنعتگر دلیل انتخاب بانک تجارت تفاوت‌های این بانک با سایرین است؛ چراکه خدماتی ارائه‌شده توسط بانک تجارت با کمترین بوروکراسی و نهایت سرعت و کیفیت ارائه‌شده است.

      لینک ویدیوی مصاحبه