بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۰۱|
      تعداد بازدید: 671
      مدیرعامل صنایع ماشین‌سازی امیدی:
      بانک تجارت همچون بازوی اجرایی قدرتمند از ما حمایت می‌کند
      صنایع ماشین‌سازی امیدی در سال 1380 با هدف طراحی و ساخت ماشین آلات صنایع غذایی و خطوط اتوماتیک و نیمه‌اتوماتیک در لاهیجان تاسیس شد و در این مدت توانست جایگاه قابل توجهی را در این حوزه پیدا کند به صورتی که علاوه بر تامین نیاز داخل، به کشورهای متعددی نیز صادرات داشته است. فرهاد جمال امیدی مدیرعامل این مجموعه که از سال‌های دور مشتری بانک تجارت بوده است در گفت‌گو زیر به معرفی این شرکت و همکاری‌های ماشین سازی امیدی با بانک تجارت پرداخته است.

      جمال‌امیدی فعالیت صنعتی و صنفی خود را از اوایل دهه هفتاد و با راه‌اندازی یک کارگاه کوچک با فعالیت سه نفر آغاز می‌کند. اما تاسیس شرکت ماشین‌سازی امیدی به طور رسمی به سال 1380 بازمی‌گردد و هم‌اکنون بالغ بر 300 نفر در این مجموعه فعالیت می‌کنند.

      امیدی با اشاره به تامین نیاز مجموعه‌های شیرینی‌پزی و تولید بیسکویت و صادرات این تجهیزات به خارج از کشور اظهار داشت: خط کامل انواع کلوچه و بیسکویت‌های مغزدار، خط کامل انواع کاپ کیک و پای کیک، انواع کیک لایه دار و سوسیس رول، شکوپای، شکلات و نات بار و نان و نان مغزدار برخی از دستگاه‌هایی هستند که در مجموعه صنایع ماشین سازی امیدی تولید می‌شود و افتخار داریم که امروز ماشین‌آلات تولیدی ما به بیش از 50 کشور از جمله آمریکا، آلمان، ترکیه و... صادر شده است.

      وی افزود: رسیدن به این جایگاه کار سختی بود و خوشبختانه با وجود مجموعه‌هایی چون بانک تجارت به عنوان حامی ما توانستیم بر مشکلات موجود غلبه کنیم.

      امیدی به همکاری و همراهی بانک تجارت با تولیدکنندگان اشاره کرد و اظهار داشت: هروقت به پرسنل بانک تجارت مراجعه می‌کنیم و درخواستی از آنها داریم به‌گونه‌ای رفتار می‌کنند که انگار مشکل ما مشکل خودشان باشد.

      در بخش دیگری از این مصاحبه، شبنم بشردوست رئیس هیات مدیره صنایع ماشین سازی امیدی نیز به تشریح همکاری این شرکت با بانک تجارت پرداخت و گفت: بانک تجارت با وجود شرایط دشوار اقتصادی و تنگناهای ناشی از تحریم، نقش بسزایی در پیشرفت کشور داشته است و ویژه از طریق اعطای تسهیلات توانسته دغدغه صنعتگران را به سهم خود کاهش دهد. در این سال‌ها و به صورت مشخص در ایام تحریم که مشکلات متعددی در زمینه حوالجات ارزی داشتیم وجود بانک تجارت بسیار مشکل‌گشا بود و اکنون ماشین سازی امیدی از این بانک به عنوان یک بازوی اجرایی قوی یاری می‌گیرد.

      امیدی در خاتمه افزود: ماشین سازی امیدی در حال انجام کارهای بزرگی است که بدون تردید حمایت بانک تجارت از ما بسیار دلگرم‌کننده و مفید خواهد بود و امیدواریم این همکاری در آینده نیز تداوم داشته و بیش از پیش گسترش یابد.

      لینک ویدیوی مصاحبه