بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۰۴|
      تعداد بازدید: 854
      امید حاجی عظیم، رئیس هیات‌مدیره شرکت رستا گروه
      بانک تجارت انتخاب اول رستا گروه
      شرکت توسعه و تولید شیرهای صنعتی رستا گروه، کار خود را به عنوان نماینده انحصاری شرکت‌های معتبر بین‌المللی در تامین انواع شیرهای کنترلی، رگولاتورها، شیرهای اطمینان، شیرهای قطع کننده و MOV در سال 1380 آغاز کرد.

      امید حاجی عظیم، رئیس هیات‌مدیره شرکت دانش‌بنیان توسعه و تولید شیرهای صنعتی رستا گروه در گفت‌وگو با روابط عمومی بانک تجارت داشتیم افزود: پیشتر این محصولات کاملا وارداتی بودند و اگر مجموعه‌ای ادعای تولید می‌کرد برای کسی باورپذیر نبود.

      وی گفت: خوشبختانه هم‌اکنون ما توانسته‌ایم در تولید انواع شیرهای کنترلی به صورت بومی فعالیت داشته باشیم و نیز مجموعه‌های فعال در عرصه نفت، آب، گاز و پتروشیمی کشور را برطرف کنیم.

      حاجی عظیم به رشد تولیدات شرکت توسعه و تولید شیرهای صنعتی رستا گروه اشاره کرد و اظهار داشت: طی سه سال گذشته به طور متوسط هر سال، فروش و تولیدات ما 10 برابر شده که این موضوع بیانگر توانمندی صنعتگران ایرانی و اعتماد به شرکت توسعه و تولید شیرهای صنعتی رستا گروه است.

      رئیس هیات‌مدیره این شرکت از حضور 135 نفر در مجموعه رستا یاد کرد و اظهار داشت: اغلب همکاران ما دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری تخصصی هستند. در عین حال بالغ بر 500 نفر نیز به صورت غیر مشتقیم با ما همکاری دارند.

      این فعال عرصه صنعت در ادامه این گفت‌وگو از نقش بانک تجارت در توسعه فعالیت‌های صنعتی و تجاری کشور یاد کرد و گفت: بانک تجارت به عنوان یک بانک پیشرو، نقش بی‌بدیلی در حمایت از تولید و صنعت کشور داشته و دارد.

      وی گفت: بانک تجارت در این سال‌ها توانسته است بخش عمده‌ای از نیازمندی‌های ما را در حوزه‌های مالی، نقدینگی و خدمات بانکی برطرف کند. نوع همراهی و خدمات بانک تجارت به گونه‌است تا انتخاب اول ما باشد و سراغ بانک دیگری نرویم و به همین دلیل با اختلاف زیاد از دیگر بانک‌ها در تعامل با بانک تجارت هستیم.

      حاجی عظیم ضمن تقدیر از مدیران و پرسنل بانک تجارت گفت: رفتار و عملکرد پرسنل این مجموعه کاملا حرفه‌است تا بتوانیم بانک تجارت را یک شریک و همراه بدانیم.

      وی در خاتمه اظهار امیدواری کرد با حمایت‌های موجود در کشور، شرکت توسعه و تولید شیرهای صنعتی رستا گروه به متمایزترین تولیدکننده شیرآلات صنعتی و تامین کننده اصلی در منطقه خاورمیانه تبدیل شود.

      لینک ویدئوی مصاحبه