بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۰۴|
      تعداد بازدید: 874
      امیرمهدی جواهردشتی، مدیرعامل شرکت فناوری تجهیزات سرچاهی:
      بانک تجارت مشکل‌گشای عرصه صنعت
      شرکت فناوری تجهیزات سرچاهی (وتکو) کار طراحی، ساخت و نصب تجهیزات سرچاهی (Well head & X- mass tree) را از سال 1380 با همکاری شرکت ABB شروع کرد. در سال 1384، ABB بخش نفت و گاز خود را واگذار کرد و این بخش به شرکت نفت VETCO GRAY تغییرنام داد. VETCO GRAY در تابستان 1385 صد درصد سهم خود را به شریک ایرانی خود واگذارکرد تا عملا وتکو با توان نخبگان و دانش ایرانی به فعالیت خود ادامه دهد.

      امیرمهدی جواهردشتی، مدیرعامل شرکت فناوری تجهیزات سرچاهی در گفت‌وگو با روابط عمومی بانک تجارت در معرفی این شرکت گفت: این شرکت با دارا بودن ماشین‌آلات C.N.C و دستگاه‌های تست هیدرواستاتیک، گاز،PR2 ، Fire Test و توانمندی‌های مهندسی، قابلیت تولید تمام محصولات طبق استاندارد API 6A و NACE را دارد. در ضمن مواد اولیه ساخت تجهیزات سرچاهی از داخل کشور تامین می‌شود در حالی که پیشتر از کشورهای انگلیس، سنگاپور و آمریکا خریداری می‌شد.

      وی در ادامه افزود: وتکو به عنوان یکی از برترین و بزرگترین تولید‌کنندگان داخلی کشور در زمینه طراحی و تولیدات تجهیزات سر چاهی و تاج چاه تاکنون موفق به دریافت گواهینامه های مختلف شده است که نتیجه چنین جایگاهی، داشتن سهم خوبی از بازار داخل کشور است. جواهردشتی به صادرات محصولات شرکت شرکت فناوری تجهیزات سرچاهی اشاره کرد و افزود: مذاکراتی برای صادر کردن تولیدات این شرکت با کشورهای عراق و سوریه صورت گرفته است اما به دلیل وجود مشکلات و محدودیت‌هایی هنوز این اتفاق نیفتاده است که البته ترجیح ما نیز پاسخ دادن به نیاز داخل است.

      مدیرعامل شرکت فناوری تجهیزات سرچاهی در ادامه سخنانش از مشکلات تولید در کشور یاد کرد و اظهار داشت: در چنین وضعیتی حضور و همراهی بانک‌ها و خدماتی که ارائه می‌کنند بسیار مهم و مفید است.

      وی افزود: خوشبختانه در تمام سال‌های گذشته بانک تجارت در کنار ما حضوری موثر داشته است و به عنوان یک شریک تجاری توانسته بخشی از مشکلات ما را برطرف کند.

      جواهردشتی کمبود نقدینگی را یکی از مهم‌ترین معضلات تولیدکنندگان معرفی کرد و گفت: حد فاصل خرید مواد اولیه تا فروش محصولات و بازگشت نقدینگی در حوزه تولید بزرگترین مشکل ما محسوب می‌شود که در چنین شرایطی، بانک‌ها می‌توانند نقش مفیدی داشته باشند.

      وی افزود: بانک تجارت در چنین موقعیت‌هایی برای ما بسیار گره‌گشا بوده است و با ارائه خدمات مختلف مانند اعطای تسهیلات شرایط مطلوبی را برای ادامه فعالیت فراهم کرده است.

      این فعال عرصه صنعت کشور افزود: با توجه به شرایط فعلی کشور این انتظار وجود دارد تا بانک‌ها به رغم اینکه بنگاه‌های اقتصادی هستند و به دنبال سود، اما با نگاه به سود کمتر، زمینه فعالیت گسترده‌تر تولیدکنندگان و صنعت‌گران را برای گذر از این ایام فراهم کنند.

      لینک ویدئوی مصاحبه