بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۱۲|
      تعداد بازدید: 671
      تثبیت رتبه نخست بانک تجارت در عملیات ارزی در شبکه بانکی کشور
      «تجارت» همچنان در اوج
      بانک تجارت که در سال گذشته موفق به کسب رتبه نخست فعالیت‌های ارزی در میان بانک‌های کشور شده بود، در سه‌ماهه اول سال 1402 نیز موفق به تکرار دستاورد سال گذشته و کسب مجدد رتبه اول در شبکه بانکی کشور شد.

      به گزارش مدیریت روابط‌عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، معاون مدیرعامل بانک تجارت در امور بین‌الملل با اعلام این خبر گفت: سهم بانک تجارت در فعالیت‌های ارزی در مجموع ابزار پرداخت‌های اعتبار و برات و حواله به ۱۹.۴۱ درصد در پایان خرداد امسال ارتقاء یافته است.

      حسین رامین با تاکید بر ضرورت اتخاذ راهکارهای مناسب در شرایط سخت کنونی کشور به منظور تامین ارز، حمایت از تولیدکنندگان و رفع مایحتاج عمومی خاطرنشان ساخت: استفاده از تمامی ابزارهای موجود در جهت تسهیل نقل‌و‌انتقال وجوه ارزی از جمله عوامل حفظ رتبه نخست بانک تجارت در زمینه فعالیت‌های ارزی در شبکه بانکی کشور است.

      وی تصریح کرد: بانک تجارت در سه ماهه نخست سال جاری رکورد قابل ملاحظه‌ای در برات اسنادی و حواله ارزی در میان شبکه بانکی داشت و همین امر باعث شد تا در مقایسه با سه ماهه نخست سال 1401، با دو رتبه ارتقاء در جایگاه نخست در میان بانک های کشور قرار گیرد.