بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۲۶|
      تعداد بازدید: 1158
      با استفاده از ظرفیت 46 بخش ارزی در تهران و شهرستان‌ها صورت می‌گیرد:
      بانک تجارت میزبان زائرین اربعین برای خرید ارز
      بانک تجارت همزمان با آغاز عزیمت زوار امام حسین (ع) به عتبات عالیات در اربعین حسینی، فرآیند فروش ارز به مسافرین را بدون اخذ کارمزد از متقاضیان آغاز می‌کند.

      به گزارش مدیریت روابط‌عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، واحدهای ارزی و شعب ارزی - ریالی منتخب این بانک در تهران و تمامی استان‌ها از روز شنبه 28 مرداد تا سه‌شنبه 14 شهریور، همه روزه در ایام غیرتعطیل از ساعت 8:30 تا ساعت 15 پذیرای زوار اربعین برای خرید ارز مورد نیاز خواهند بود. ‏

      مدارک مورد نیاز برای مراجعه به بانک و دریافت اسکناس دینار عراق، ارائه اصل کارت ملی و گذرنامه (یا برگه معتبر تردد اربعین) و ارائه شماره تلفن همراه و کارت بانکی به نام فرد متقاضی است.

      فروش ارز به تمامی زائرین بالای 5 سال (متولدین 28‏مرداد 97 به قبل) امکان‌پذیر بوده و برای زائرین 5 تا 15 سال، ارائه اصل شناسنامه به جای کارت ملی الزامی است. علاوه بر این، فروش ارز به دفعات و حداکثر تا سقف 200 هزار دینار عراق به هر زائر به نرخ فروش اسکناس ETS روز خواهد بود که معادل ریالی آن حدود 62 تا 65 میلیون ریال است.

      متقاضیان باید به این نکته توجه داشته باشند که امکان پرداخت ارز گروهی به سرپرستان خانوار صرفاً برای اعضای خانواده (همسر و فرزندان) امکان‌پذیر بوده و نیازی به حضور سایر اعضای خانواده نیست.

      برای اطلاع از مشخصات واحدهای ارزی، شعب ارزی - ریالی و دوایر ارزی فروشنده ارز اربعین در بانک تجارت اینجا را کلیک کنید.