بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۹|
      تعداد بازدید: 158
      در راستای اهداف دولت جمهوری اسلامی ایران به منظور تسهیل امر مقدس ازدواج
      بانک تجارت در 5 ماهه اول امسال 41 هزار و 978 فقره تسهیلات ازدواج پرداخت کرد
      بانک تجارت در گزارشی به مناسبت هفته دولت و بانکداری اسلامی گزارشی از عملکرد این بانک در اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در سال جاری ارائه کرد.

      به گزارش روابط‌عمومی بانک تجارت، این بانک در مردادماه سال جاری و به منظور ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود، به 12 هزار و 543 نفر تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرد تا نقش ویژه‌ای در حوزه حمایت از جوانان برای تشکیل خانواده ایفا کند. به این ترتیب تعداد تسهیلات ازدواج اعطا شده توسط بانک تجارت در پنج ماهه ابتدایی سال 1402 به 41 هزار و 978 فقره افزایش یافت.

      بانک تجارت در سال جاری با هدف رفاه متقاضیان و سهولت در اعطای تسهیلات، امکان دریافت وام ازدواج به‌صورت کاملا غیرحضوری از طریق اپلیکیشن باجت در شهر تهران را فراهم کرد و سهم به‌سزایی از پرداخت‌ها به این صورت به انجام رسید و قرار به‌زودی این روش پرداخت وام ازدواج در سراسر کشور امکان‌پذیر شود.

      بانک تجارت همچنین در راستای اجرای قانون حمایت از فرزندآوری در پنج ماهه ابتدایی سال جاری با افزایشی حدودا 9 برابری نسبت به مقطع مشابه سال قبل، تعداد 7626 فقره تسهیلات در مردادماه سال 1402 تسهیلات فرزنداوری پرداخت کرده است. به این ترتیب تعداد تسهیلات پرداختی فرزندآوری از ابتدای سال جاری به 27 هزار و 531 افزایش یافت.