بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۵/۰۱/۲۲|
      تعداد بازدید: 1834
      مردم به عملکرد بانکها نگاه ویژه دارند
      هدف از قبول هر مسئولیت در درجه اول باید خدمتگزاری به مردم باشد .به گزارش روابط عمومی بانک تجارت سید داود زارع اسکندری مدیر عامل این بانک در گردهمایی کارکنان بانک تجارت استان بوشهر با اعلام این مطلب گفت : در چند سال گذشته بانکهای دولتی بدلیل عدم وجود شرایط رقابتی فعلی بعنوان ارائه کنندگان خدمات بانکی
      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت سید داود زارع اسکندری مدیر عامل این بانک در گردهمایی کارکنان بانک تجارت استان بوشهر با اعلام این مطلب گفت : در چند سال گذشته بانکهای دولتی بدلیل عدم وجود شرایط رقابتی فعلی بعنوان ارائه کنندگان خدمات بانکی آنطور که باید به تنوع خدمات مربوطه فکر نکرده و مشتریان هم انتظارات خود را بر اساس خدمات قابل ارائه از سوی بانکها تنظیم می کردند ولی در حاضر مشتریان بانکها به خدمات گذشته قانع نبوده و ضمن سنجش عملکرد بانکها بهترین گزینه را برای انجام امور خود انتخاب می کنند . وی با تاکید بر اهمیت نیروی انسانی بعنوان سرمایه های سازمانها یادآور شد : اگر نیروی انسانی متحول بشود عملکرد سازمان هم متفاوت خواهد شد و ابزار و تجهیزات تنها در کنار بهره گیری از نیروی انسانی خلاق و مستعد می تواند راهگشای فعالیتهای سازمانها باشد . لازمه تحقق این امر خودباوری نیروهاست که بدانند در حرکت رو به رشد سازمان خود نقش داشته و موثر هستند . مدیر عامل بانک تجارت با اشاره به کاهش 2 درصدی نرخ سود تسهیلات بانکی یادآور شد : با اجرایی شدن این بحث شرایط جدیدی برای فعالیت بانکها رقم خواهد خورد و در این صورت یکی از عوامل سودآوری بانکها کاهش هزینه های عملیاتی و تلاش برای ارائه خدمات تاثیرگذار به مشتریان و جلب رضایت آنان است . وی بر نقش رفتار احترام آمیز با مشتریان در برقراری ارتباط موثر تاکید نمود و یادآورشد : در مواجهه با مشتریان باید آنگونه باشیم که دوست داریم با ما رفتار شود و در حقیقت مهمترین راهبرد بانک تجارت در سال 85 ارائه خدمات مطلوب و قابل قبول با حداقل امکانات است که عملکرد بانک را مثال زدنی خواهد نمود .