بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۳۰|
      تعداد بازدید: 3845
      اولین و بزرگترین محصول سندیکایی در حوزه بانکداری خرد رونمایی شد
      «کالانو» بانک تجارت در خدمت اقتصاد خانواده
      اولین و بزرگترین محصول سندیکایی در حوزه بانکداری خرد به نام «کالانو» توسط بانک تجارت و با همکاری مشترک گروه صنعتی انتخاب، کویرموتور و شرکت پاکشوما، به بازار عرضه شد.

      به گزارش مدیریت روابط‌عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، اشخاص حقیقی از این پس می‌توانند از طریق محصول کالانو بانک تجارت تا سقف 100 میلیون تومان با مدت زمان تسویه 24 ماهه کالای مورد نظر خود را از شرکت‌های «گروه انتخاب»، «کویر موتور» و «پاکشوما» به‌صورت اقساطی خریداری کنند.

      مدیرعامل بانک تجارت در مراسم رونمایی از این محصول کاربردی با اشاره به تعامل ارزشمند گروه صنعتی انتخاب، کویرموتور و پاکشوما در مسیر طراحی و پیاده‌سازی این محصول گفت: بانک تجارت و شرکت‌های حاضر در طرح «کالانو» صرفا نگاه اقتصادی را مدنظر قرار نداده و تلاش کرده‌اند ضمن کمک به افزایش تولید کالای ایرانی، مزایای رقابتی این طرح را معطوف به مشتریان قرار دهند.

      هادی اخلاقی فیض آثار «کالانو» را دارای پشتوانه برند بانک تجارت و سه مجموعه مشهور و بزرگ اقتصادی کشور در بازار دانست و ادامه داد: پرسنل شرکت‌ها، به‌عنوان شرکای تجاری بانک نیز می‌توانند از مزایای این طرح بهره‌مند شوند و علاوه بر این در آینده نیز شرکت‌هایی که برند آنها از وجاهت لازم برخوردار باشد، قابلیت عضویت در کالانو و قرارگرفتن کنار این سه شرکت به‌عنوان عرضه‌کننده کالا و خدمات را خواهند داشت.

      «کالانو»، خدمتی اعتباری با نرخ پایین‌تر از بازار

      معاون مدیرعامل بانک تجارت در امور مشتریان بانکداری شخصی نیز از «کالانو» به‌عنوان اولین و بزرگترین محصول سندیکایی در حوزه بانکداری خرد نام برد و گفت: بانک تجارت همواره دو استراتژی کمک به کسب‌وکارها برای ایجاد تقاضای مستمر و ایجاد بانکداری منصفانه در بستر دیجیتال با هدف دسترسی برای عموم مردم را مدنظر قرار داده و محصول کالانو در شرایط فعلی که کسب‌وکارها از نظر نقدینگی و مردم از نظر معیشتی با مشکلاتی روبرو هستند، با نرخی پایین‌تر از نرخ سود بانکی امکان خرید محصولات مورد نیاز مردم را فراهم کرده است.

      «کالانو»، راه برون‌رفت از رکود فعلی

      محمود ابراهیمی، رییس هیات مدیره شرکت پاکشوما نیز ضمن تقدیر از بانک تجارت در ایجاد این فرصت برای واحدهای تولیدی گفت: کالا‌نو یک شاهکار از بانک تجارت است و بهترین موقعیت را برای مصرف‌کننده و برای فروش اقساطی شرکت‌ها فراهم می‌کند و در این شرایط که واحدهای تولیدی و مصرف‌کنندگان با آن مواجه هستند این اقدام بانک تجارت قابل تقدیر است.

      مشتری بیشترین سود را از «کالانو» می‌برد

      محسن رضایی، مدیرعامل شرکت کویر موتور گفت: کویرموتور با زیرساخت‌هایی متنوع و 145 فروشگاه‌ زنجیره‌ای در سراسر کشور در حال حاضر 1۲۰ مدل متنوع موتورسیکلت و ۹۰ مدل دوچرخه تولید کرده و عمده مزیت طرح کالانو سمت مشتری نهایی است و با توجه به تورم موجود و قدرت خرید مردم مطمئناً مشتری از کالانو سود خواهد برد.

      «کالانو» تقاضای بازار را تحریک می‌کند

      محمدحسین فهیمی مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب به سیاست‌های اقتصادی کشور برای مهار تورم و تاثیر کالانو در تحریک تقاضای بازار اشاره و تاکید کرد: کمک به هموطنان برای تامین نیازهای خود، رونق بخشی به تولید و رشد و تداوم فعالیت واحدهای تولیدی اقدامی قابل تقدیر است که بانک تجارت با کالانو در این مسیر حرکت کرده است.

      ***

      «کالانو» چیست؟

      «کالانو» یک اعتبار خرید است که اشخاص حقیقی به پشتوانه آن می‌توانند تا سقف تعیین شده توسط بانک از فروشگاه‌های شرکت‌های طرف قرارداد این طرح (گروه انتخاب، کویرموتور و پاکشوما) کالای مورد نظر خود را به صورت اقساطی خریداری کنند.

      این اعتبار به پشتوانه قرارداد بر پایه مرابحه و ضمانت‌نامه تعهد پرداخت و در قبال اخذ وثایق و تضامین کافی، پس از افتتاح حساب در اپلیکیشن باجت، به متقاضی اعطا می‌شود و سقف فردی این اعتبار 1 میلیارد ریال بوده و مدت زمان تسویه آن 24 ماهه است.