بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۵/۱۱/۲۵|
      تعداد بازدید: 1306
      به خدمتگزاری مشتریان افتخار می کنیم
      تجارت - مجتبی رمضانی
      در گردهمایی و هم اندیشی بانک و مشتری که از سوی بانک تجارت برگزار گردید مشکلات مشتریان و محدودیتهای بانک به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.
      به گزارش خبرنگار تجارت در این همایش که با حضور جمع کثیری از مشتریان تراز اول شعب بانک تجارت در مدیریت شعب منطقه چهار تهران همراه بود ناصر سالار قائم مقام این بانک در سخنانی رابطه نزدیک بانک و مشتری را لازم و ملزوم همدیگر دانست و بر لزوم تنگاتنگ بودن این ارتباط برای دستیابی به نتیجه مطلوب تأکید کرد . وی با تشریح فعالیت بانکها پس از انقلاب یادآور شد : در سالهای ابتدائی پیروزی انقلاب به دلیل درگیر بودن کشور با شرایط جنگ تحمیلی مشتریان نیز انتظارات زیادی از بانکها نداشتند ولی با اتمام جنگ خواسته ها و انتظارات جدید و به حق مشتریان از بانکها نمایان شد و با گذشت زمان و افزایش انتظارات متنوع مشتریان شبکه بانکی نیز لزوم تجهیز خود به ابزار بانکداری نوین را احساس کرد . قائم مقام بانک تجارت سطح ارائه خدمات از سوی شبکه بانکی کشور را در مقایسه با بانکداری بین الملل مطلوب ندانست و اظهار داشت : گرچه طی سالهای گذشته تلاش زیادی در راستای تجهیز بانکها به ابزارهای روز صورت گرفته ولی واقعیت این است که اقدامات فوق آنچنان که باید و شاید از فاصله خدمات بانکداری ارائه شده در کشور نسبت به بانکداری روز دنیا نکاسته است . سالار رویکرد بانک تجارت را توجه بیش از پیش به مشتریان بعنوان ولی نعمتان بانک خواند و افزود : آنچه مسلم است حقوق مشتریان بانکها بیش از خدماتی است که در حال حاضر به آنها ارائه می شود . در گذشته مهمترین دغدغه بانکها وصول مطالبات خود از مشتریان بود ولی امروزه این نگرش تغییر کرده و بانکها خدمتگزار ، همراه و مشاور اقتصادی مشتریان هستند . قائم مقام بانک تجارت خاطرنشان کرد : خوشبختانه پتانسیل های موجود در کشور ، افزایش قیمت نفت و تصمیمات اقتصادی دولت نوید بخش آینده ای روشن برای کشور خواهد بود و تلاش بانک تجارت بعنوان یکی از ارکان نظام اقتصادی فراهم آوردن بستری امن برای هموطنان خواهد بود تا منابع خود را در بخش های مولد اقتصادی و مصون از هرگونه خطرهای احتمالی سرمایه گذاری نمایند و تمام همت خود را برای همسوئی با خواسته های منطقی و به حق مشتریان خود به کار بسته ایم . در این مراسم همچنین مدیران عامل شرکتهای لاستیک سازی دنا ، فنرلول ، بلندپایه ، آلومتک و ... به نمایندگی از سایر شرکتهای حاضر در همایش ضمن تقدیر از اقدام بانک تجارت در برقراری ارتباط رو در رو با مشتریان به بیان مشکلات و تنگناهای شرکتهای متبوع خود در زمینه های مختلف پرداختند . شایان ذکر است همزمان با این مراسم هم اندیشی ، مراسم مشابه دیگری نیز به طور همزمان با حضور تعداد دیگری از اعضای هیأت مدیره بانک تجارت و مشتریان تراز اول شعب این بانک در منطقه دو تهران برگزار گردید