بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۰۷|
      تعداد بازدید: 2040
      با برگزاری سومین دوره قرعه‌کشی جشنواره کارت جادویی:
      10 جایزه 1.000.000.000 ریالی دیگر جشنواره بانک تجارت تقسیم شد
      سومین دوره قرعه‌کشی جشنواره کارت جادویی بانک تجارت با معرفی برندگان 10 جایزه یک میلیاردی و ده‌ها جایزه دویست‌وپنجاه میلیونی دیگر برگزار شد.

      به گزارش مدیریت روابط‌عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، سومین دوره قرعه‌کشی جشنواره کارت جادویی با شعار «جادوی کارتت رو فعال کن»، عصر دوشنبه ششم آذرماه در محل کارخانه نوآوری با حضور نمایندگان حراست، بازرسی و اداره امنیت اطلاعات این بانک برگزار شد و از میان هشت میلیون و 383 هزار و 286 شرکت کننده واجد شرایط با بیش از 13 میلیارد کوپن شانس، برنده‌های خوش شانس این دوره معرفی شدند.

      همراهان جشنواره بزرگ کارت جادویی بانک تجارت برای اطلاع از اسامی برندگان، آخرین اخبار و زمان قرعه‌کشی‌های بعدی می‌توانند به آدرس https://ctejarat.com/magiccard مراجعه کنند.

      ***

      متقاضیان حضور در این جشنواره بزرگ در جریان باشند که شرط حضور در قرعه‌کشی، استفاده از کارت بانک تجارت در خرید‌های روزانه، پرداخت قبوض، خرید شارژ اینترنت و... است؛ دانستن این نکته حائز اهمیت است که به ازای هر 100 هزار تومان مانده حساب‌ مشتری در هر روز یک امتیاز به وی تعلق می‌گیرد؛ به عبارت دیگر هر اندازه میزان پس‌انداز مشتری در حساب‌ بیشتر باشد، شانس بیشتری در قرعه‌کشی خواهد داشت.

      امتیازات کسب شده مشتریان در هر دوره نیز از طریق صفحه مخصوص جشنواره کارت جادویی در باشگاه مشتریان بانک تجارت به نشانی https://club.tejaratbank.ir قابل مشاهده است.

      برای افرادی که مشتری بانک نیستند هم راه‌حل ساده‌ای در نظر گرفته شده است. این افراد می‌توانند با نصب اپلیکیشن باجت تجارت از بازار یا https://mybajet.ir به راحتی و بدون نیاز به حضور در شعبه، حساب خود را در بانک تجارت افتتاح کرده، کارت خود را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرند و در جشنواره کارت جادویی بانک تجارت شرکت داشته باشند.