بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۹|
      تعداد بازدید: 274
      در نهمین دوره نمایشگاه تراکنش ایران صورت گرفت؛
      اهدای تندیس محصول برتر بانکی و مالی به تی بی پلاس بانک تجارت
      تندیس محصول برتر بانکی و مالی در نهمین رویداد تراکنش ایران با رای هیات داوران جشنواره محصولات برتر این رویداد به بانک تجارت اهدا شد.

      به گزارش خبرنگار مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، محصول TB+ بانک تجارت در حاشیه نهمین رویداد نمایشگاه تراکنش ایران و در دومین دوره جشنواره انتخاب محصولات برتر (Fintex) به‌عنوان محصول برتر بانکی و مالی شناخته شد.

      در جریان این مراسم، مرتضی ترک تبریزی، رییس هیات مدیره بانک تجارت تندیس بِرَند برنده این جشنواره را به نمایندگی از بانک تجارت دریافت کرد.


      تی بی پلاس چیست؟

      مشتریان بانکی از طریق تی بی پلاس می‌توانند کالای مورد نظر خود را به‌صورت اقساط و اعتباری از تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان کلان خریداری کنند.

      بزرگ‌ترین مزیت این محصول، حذف چک از معاملات و ایجاد ارتباط مستقیم بین مشتریان بانک و تأمین‌کنندگان کلان است؛ علاوه بر این، اطمینان مشتری در خرید محصول از تأمین‌کننده معتبر و اطمینان فروشنده از بازپرداخت اقساط توسط مشتری، از دیگر مزایای این محصول که توسط شرکت کارت اعتباری ایران کیش تولید و راه‌اندازی شده است به حساب می‌آید.


      نهمین دوره نمایشگاه تراکنش با شعار «نبض کسب‌وکار پیوسته در تراکنش می‌زند» از تاریخ دوشنبه هجدهم دی ماه تا چهارشنبه بیستم دی ماه برگزار می‌شود و بانک تجارت به‌همراه هلدینگ فناوری اطلاعات این بانک در این نمایشگاه به معرفی محصولات و خدمات متنوع خود در صنعت مالی و بانکداری کشور می‌پردازد.