بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۶/۰۳/۱۰|
      تعداد بازدید: 266
      تشکیل جلسه مسئولین منطقه با شعب اطراف شهر
      بمنظور تعامل با پرسنل منطقه و ارتباط و شنیدن صحبتها و مشکلات پرسنل شهرستانهای منطقه و آن دسته از کارکنانی که بواسطه بعد مسافت دسترسی کمتری به مدیریت دارند ، مدیریت منطقه قزوین به همراه معاونین اجرایی و اداری و کارشناس روابط عمومی و بازاریابی در اردیبهشت ماه اقدام به ملاقات با آنها در خارج از وقت اداری نمود . در این جلسات مدیریت منطقه ضمن ملاقات با پرسنل و شنیدن صحبتها و مشکلات پرسنل و پاسخ به آنها ، اقدام به رفع مواردی از آن مشکلات در حد مقدورات بانک نمودند . این ملاقاتها در اردیبهشت ماه به شرح ذیل می باشد : - شنبه 22/2/86 شعب آبگرم و ضیاءآباد در محل شعبه آبگرم -یکشنبه 23/2/86 شعب شال ، مرکزی و امام خمینی تاکستان ، باجه دانسفهان در محل شعبه امام خمینی تاکستان - دوشنبه 24/2/86 شعبه بوئین زهرا و باجه آراسنج در شعبه بوئین زهرا - سه شنبه 25/2/86 شعب آبیک و زیاران و قشلاق در شعبه زیاران هدف از برگزاری این جلسات ملاقات با کارمندان ارتباط نزدیک با پرسنل ، احساس نزدیکی پرسنل با بانک ، دادن انگیزه به آنها ، دسترسی پرسنل به مدیریت ، آشنایی با مشکلات پرسنل و شعب و اعلام خط مشی مدیریت در سال جدید بوده است . مدیریت منطقه در این ملاقاتها پرسنل را تشویق و ترغیب به ارتباط دوستانه همکاران با یکدیگر بنحوی که سعی گردیده محیط کار به محیطی دوستانه تبدیل گردد ، می نمودند . ایشان می فرمودند که در سایه اتحاد و دوستی پرسنل با همدیگر می باشد که به همه هدفها نائل خواهند گردید . ایشان فرمودند سیاستهای بانک در سال جدید بر سه محور وصول مطالبات ، صدور ضمانتنامه و گشایش اعتبار اسنادی می باشد و پرسنل می بایست بیشتر فعالیت خود را بر این سه محور متمرکز نمایند . آقای شهیدی در این جلسات به نقش تک تک پرسنل از جمله پرسنل خدماتی و کارمندان و رئیس و معاون شعبه در جذب سپرده پرداختند و در این میان نقش پرسنل خدماتی و تحویلداران را هم بسیار مهم قلمداد نمودند . در پایان هر جلسه مدیریت و معاونین صحبتهای پرسنل را شنیده و با تعدادی از آنها نیز بصورت خصوصی صحبت نموده و پاسخهای لازم را ارائه و دستور پیگیری موارد خاصی را نیز صادر نمودند .