بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۶/۰۵/۱۵|
      تعداد بازدید: 280
      برگزاری سمینار آموزشی علوم رفتاری در خدمت رضایت مشتریان
      سمینار آموزشی « علوم رفتاری در خدمت رضایت مشتریان » در مورخ 12/5/86 در سالن اجتماعات مدیریت شعب استان برگزار گردید
      سمینار آموزشی « علوم رفتاری در خدمت رضایت مشتریان » در مورخ 12/5/86 در سالن اجتماعات مدیریت با حضور 140 نفر از کارکنان رأس ساعت 30/8 صبح برگزار گردید در این سمینار ، مباحثی از قبیل : علوم رفتاری ، نقش کارکنان در سازمان ، حمایت مدیران در راستای عملی نمودن وظایف کارکنان ،‌شناسایی مشتریان ، درک مشتریان ، افکار سنجی در مورد رضایت مشتریان ، تجزیه و تحلیل بازخوردهای لازم در خصوص خدمات ارائه شده و نحوه ارتباطات ایجاد شده ، برآورد نمودن انتظارات مشتریان ، پذیرش انتقادات ، بهبود عملکرد و ... مطرح گردید . امید است با عملی نمودن علوم رفتاری در راستای تحقق اهداف سازمانی گام مهمتری برداشته شود ./233