برگزاری سمینار آموزشی علوم رفتاری در خدمت رضایت مشتریان
سمینار آموزشی « علوم رفتاری در خدمت رضایت مشتریان » در مورخ 12/5/86 در سالن اجتماعات مدیریت شعب استان برگزار گردید
سمینار آموزشی « علوم رفتاری در خدمت رضایت مشتریان » در مورخ 12/5/86 در سالن اجتماعات مدیریت با حضور 140 نفر از کارکنان رأس ساعت 30/8 صبح برگزار گردید
در این سمینار ، مباحثی از قبیل : علوم رفتاری ، نقش کارکنان در سازمان ، حمایت مدیران در راستای عملی نمودن وظایف کارکنان ،شناسایی مشتریان ، درک مشتریان ، افکار سنجی در مورد رضایت مشتریان ، تجزیه و تحلیل بازخوردهای لازم در خصوص خدمات ارائه شده و نحوه ارتباطات ایجاد شده ، برآورد نمودن انتظارات مشتریان ، پذیرش انتقادات ، بهبود عملکرد و ... مطرح گردید .
امید است با عملی نمودن علوم رفتاری در راستای تحقق اهداف سازمانی گام مهمتری برداشته شود ./233