بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۰۲|
      تعداد بازدید: 227
      رییس هیات مدیره بانک تجارت تاکید کرد:
      شناخت متقابل بانک و رسانه، گامی در مسیر تعامل برنامه‌مند
      رییس هیات‌مدیره بانک تجارت در بازدید از بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران که با حضور بهزاد درگاهی مدیر روابط عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی این بانک همراه بود، از جامعه رسانه‌ای کشور‌ به‌عنوان شریک تجاری و استراتژیک بانک‌ها نام برد و شناخت متقابل بانک و رسانه‌ از ماموریت‌های یکدیگر را زمینه‌ساز حرکت دوجانبه در مسیر تعامل برنامه‌مند دانست.

      به گزارش مدیریت‌ روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، مرتضی ترک‌تبریزی برگزاری این نمایشگاه را بیانگر اهمیت و نقش اطلاع‌رسانی به مخاطب در شرایط فعلی و هماهنگی موجود بین رسانه‌ و کسب‌وکارها عنوان کرد.

      وی افزود: بانک تجارت تعامل با رسانه‌ها را در فضایی فراتر از درج تبلیغات و اخبار بانک در رسانه پیگیری می‌کند. رسانه‌ها باید بکوشند تا مردم را با خدمات بانک‌ها، نقش بانک‌ها در بهبود فضای اقتصادی و تسهیل فعالیت کسب‌وکارها، نقاط قوت، محدودیت‌ها و همچنین مزیت‌های رقابتی هر یک از بانک‌ها نسبت به یکدیگر آشنا کنند.

      ترک‌تبریزی همچنین به رویکرد تعاملی این بانک با رسانه‌ها تاکید و خاطرنشان کرد: بانک تجارت رسانه‌ها را شریک تجاری و استراتژیک خود می‌داند و از رسانه‌ها در قالب یک تعامل برنامه‌مند و بلندمدت حمایت می‌کند.

      رییس هیات مدیره بانک تجارت در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران از غرفه‌ خبرگزاری‌های مهر، فارس، ایلنا، آنا، هلدینگ رسانه‌ای پارسینه، هلدینگ رسانه‌ای آتی‌نگر صدرا، پایگاه خبری و تحلیلی شهر بورس و خانه مطبوعات استان خوزستان بازدید و با مدیران این رسانه‌ها به گفت‌وگو پرداخت.