بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۶/۰۹/۱۵|
      تعداد بازدید: 331
      برگزاری جلسات معاونین شعب ،مسئولین و معاونین دوایر استان
      این جلسات در دو روز متوالی برگزار گردید
       

       

      جلسه معاونین شعب ، مسئولین و معاونین دوایر شعب استان بعلت بعد مسافت و فاصله شهر ها تا ارومیه در سه منطقه جنوب ، شمال و مرکز استان طی دو روز متوالی برگزار شد.

      این جلسات در روز یکشنبه مورخه 11/9/86 در ساعت 9 صبح درسالن اجتماعات شعبه مرکزی مهاباد برای همکاران جنوب استان و در ساعت 14:30همان روز درسالن معاونت مقیم خوی برای همکاران شمال استان برگزار شد . در جلسه جنوب استان آقای فتاح حسینی در شروع جلسه مطالبی را در مورد وضیعت جنوب استان و کل منطقه بیان کردند و ضمن اظهار رضایت از روند رو به رشد شعب جنوب خواستار تلاش بیشتر همکاران در جهت بهبودی هر چه بیشتر شرایط شدند در ادامه مدیریت منطقه  با تاکید براینکه معاونین در همه حال باید یار و یاور مسئولین شعب باشند .از همکاران خواستند تا منطقه را در دست یابی به اهداف جدید سپرده ای یاری نمایند همچنین ایشان تاکید فراوان بر رعایت بهداشت اعتباری در پرداخت تسهیلات نمودند.

      همچنین در جلسه شمال استان که بعد از ظهر روز یکشنبه برگزار شد آقای هاشمی معاون مقیم شمال استان به تشریح وضعیت شعب شمال استان  پرداختند در ادامه مدیریت شعب به تشریح وضعیت منطقه پرداختند و تاکید بر پیگیری و پاسخگویی مناسب نامه های سفر ریاست محترم جمهوری نمودند.

      در جلسه مرکز استان که ساعت سه بعد از ظهر روز دوشنبه12/9/86 برگزار شد مدیریت منطقه  به بیان مشکلات و تشریح وضعیت منطقه پرداختند. و ضمن تاکید بر رعایت تناسب و توازن بین منابع و مصارف در شعب از همکاران خواستند با توجه به حجم بالای مطالبات با استفاده از راهکارهای مختلف در جهت وصول مطالبات و کاهش نسبت مطالبات به تسهیلات منطقه تلاش کنند.همچنین ایشان با معرفی واحد  روابط عمومی و بازاریابی  به عنوان قلب تپنده سازمان و با اشاره به توجه مدیران ارشد به امر بازاریابی خواستار ارتباط تنگاتنگ مسئول روابط عمومی و بازاریابی منطقه با شعب شدند.

      و در ادامه به سوالات همکاران پاسخ دادند .

      در تمام جلسات  کارشناس بازاریابی منطقه به تشریح وضعیت سپرده ای منطقه پرداختند