بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۶/۱۰/۰۱|
      تعداد بازدید: 331
      برگزاری نشست مشترک روسا ومعاونین مدیریت شعب قزوین
      نشست مشترک روسا و معاونین شعب و دوایر با مدیریت منطقه قزوین در روز یکشنبه مورخ 27/8/86 راس ساعت 16 بعدازظهر در سالن اجتماعات بانک برگزار گردید .
       

      جلسه در ابتدا با تلاوت آیات کلام اله مجید توسط آقای حاج ابوطالبی آغاز گردید .

      در ادامه پس از خیرمقدم به حضار توسط مجری ، آقای شلویری معاونت اجرائی درخصوص سیاستهای اعتباری و خودروهای فرسوده توضیحاتی بیان نمودند . ایشان سپس فرمودند قبل از شروع به موضوع اصلی ، به بازاریابی که بحث همیشگی بوده پرداخته و باتوجه به توانمندی کلیه پرسنل منطقه پتانسیل موجود در جهت ارتقاء به درجات بالاتر موجود می باشد و با در نظر گرفتن اینکه قوانین و ابزار و امکانات تمام بانکهای دولتی در یک حد می باشد و این توانمندی اشخاص بوده که فرق می نماید و با بکارگیری ابزار می توانیم به آنچه که استحقاق آنرا داشته برسیم . ایشان در ادامه فرمودند و ما 8 ماه سال را از دست داده ایم و تقریباً ــ سال از دست رفته و 25 شعبه هنوز هماهنگ با اهداف ابلاغی نبوده و رشد سپرده بین 34 الی 40 درصد بوده و با توجه به وضعیت اقتصادی اگر حرکت نکرده و تنها از سپرده ها محافظت نموده ،40 درصد می بایست رشد نموده و با توجه به رشد بانک تجارت به رتبه چهارم بانکها ما نیز می بایست به این رتبه ارتقاء یابیم .

      آقای شلویری در ادامه صحبتهای خود به بحث تسهیلات خرید دین و استفاده درست از این تسهیلات توضیحاتی ارائه نمودند و فرمودند که این تسهیلات یکی از بهترین ابزار برای حفظ مشتریان ارزنده و بازاریابی در جهت جذب مشتریان جدید می باشد .

      ایشان با اشاره به تسهیلات درخصوص ضمانتنامه فرمودند که 80% شعب از هدف خود عقب می باشند و این مورد نیز فعالیت بیشتری را می طلبد .

      در ادامه آقای قلیچ خانی رئیس دایره انفورماتیک مطالب خود را در دو بخش ایراد ، در بخش اول صحبتهای خود به بحث وارد نمودن کد ملی و سری و سریال شناسنامه اشاره نمودند و توضیحات کاملی در این خصوص ارائه و در ادامه به بحث جاری فراگیر و آنلاین شدن شعب در پایان ماه و مشکلات خطوط مخابراتی پرداختند .

      آقای قلیچ خانی همچنین در ادامه صحبتهای خود در مورد تسهیلات خودروهای فرسوده توضیحاتی ارائه نمودند و نحوه عملکرد شعب دراین خصوص توضیحاتی را بصورت مشروح بیان نمودند .

      سخنران بعدی آقای حسینی مسئول دایره حراست منطقه نکاتی را بیان نمودند ایشان درخصوص ورود و خروج  پرسنل و ثبت صحیح آن ، عدم تحویل  کلیدهای شعبه به خدمتگزاران قراردادی و شرکتی ، توجه کامل

       

      به قفل بودن دربهای شعب ، عدم استفاده از پرسنل خدماتی در پشت باجه و رمز گاو صندوق ها و کنترل آژیر شعب در هر هفته و پر نمودن فرمها در قبل از سفر به خارج از کشور و هماهنگی با حراست بعد از ساعت اداری چنانچه همکاران در شعبه حضور داشته باشند و نصب دوربین شعب توضیحاتی ارائه نمودند .

      سخنران بعدی جلسه آقای غلامی مسئول بازاریابی منطقه بوده که توضیحاتی در خصوص دستگاههای pos فروشگاهی و اعلام اسامی و مکانها جهت نصب این دستگاه و معرفی مشتریان ارزنده و ملاقات با این مشتریان و زمان بندی در این ملاقات ، اهمیت ارسال آمار در پایان ماه و اعلام نظرات کلیه پرسنل در هر رده سازمان در خصوص بانک مطالبی ایراد نمودند .

      آقای آقاجانی دبیر کمیته امر به معروف و نهی از منکر و فرمانده پایگاه بسیج بانک سخنران بعدی بوده که درخصوص عملکرد پایگاه بسیج ، هفته بسیج و برنامه های این هفته مطالبی ایراد نمودند .

      سپس آقای قلیج خانی در بخش دوم صحبتهای خود به نحوه ثبت نام و دریافت مدارک و بررسی ظرف 9 روز درخصوص تسهیلات خودروهای فرسوده توضیحاتی ارائه نمودند.

      در خاتمه آقای جعفری مدیریت بانک شروع به صحبت نمودند ایشان از همکاران بواسطه حضور در جلسه بعد از ساعت اداری تشکر کردند و توضیحاتی درخصوص خودروهای فرسوده ارائه نمودند .

      ایشان به جلسه مدیران در طی هفته گذشته اشاره نموده و سیاستهای جدید دولت و بانک مرکزی را مورد اشاره قرار داده که سیاستهای انقباضی را در پیش گرفته و عدم بدهکار نمودن حساب بانکها توسط بانک مرکزی و طبعات اینکار برای بانکها توضیحاتی ارائه نمودند و فرمودند که در حال حاضر وضعیت بانک تجارت از سایر بانکها بهتر می باشد و از همکاران درخواست نمودند که در فروش اوراق مشارکت اهتمام ویژه ای بکار بسته همچنین درخصوص تسهیلات خرید دین و استفاده درست از این تسهیلات نیز توضیحاتی بیان نمودند ، همچنین درخصوص جاری فراگیر ، اسکن امضا ، ثبت سری و سریال شناسنامه و کد ملی نیز توضیحاتی ارائه نمودند .