بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۶/۱۱/۲۴|
      تعداد بازدید: 2446
      بانک تجارت در شهرک صنعتی شمس آباد شعبه زد
      بانک تجارت همزمان با ایام ا... دهه مبارک فجر و طی مراسمی با حضور خواجه حق وردی عضو هیات مدیره این بانک شعبه خدمات بانکی خود را در شهرک صنعتی شمس آباد افتتاح کرد.
      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این مراسم که با حضور هیات امنا و جمع کثیری از صاحبان صنایع این شهرک برگزار شد، عضو هیات مدیره بانک تجارت حمایت از صنعتگران را بعنوان یکی از رویکردهای اصلی این بانک برشمردو گفت: بانک تجارت افتخار دارد که طی سالهای گذشته همکاری مطلوبی را با بخش صنعت و معدن داشته و در اکثر طرحهای صنعتی که از توجیه لازم برخوردار بوده مشارکت نموده است.
       
      خواجه حق وردی افزود: در ایام ا... دهه مبارک فجر سامانه سحر بانک تجارت مورد بهره برداری قرار گرفت و اکنون بانک تجارت بعنوان تنها بانک دولتی در تمامی شعب خود در سراسر کشور ارائه کننده خدمات لحظه ای به کلیه دارندگان حسابهای پس انداز قرض الحسنه، جاری و کوتاه مدت خواهد بود.
       

      عضو هیات مدیره بانک تجارت خاطرنشان کرد: تحقیقات نشان می دهد که 73 درصد از مراجعین برای واریز و پرداخت وجه ، پرداخت قبوض و ... به شعب بانکها مراجعه می کنند. بانک تجارت برای این دسته  از مشتریان شعب 24 ساعته را در تهران و مراکز استانها افتتاح نموده و توسعه خدمات قابل ارائه در این شعب را با افتتاح شعب سبا در دستور کار خود قرار داده که تعداد این شعب (سبا) هم اکنون به 5 شعبه رسیده است.

      شهرک صنعتی شمس آباد واقع در کیلومتر 35 اتوبان تهران – قم ، بیش از 2000 واحد صنعتی را در خود جای داده است.

      تعداد نیروی انسانی شاغل در این شهرک 13000 نفر می باشد که این تعداد در طرح توسعه شهرک به 50.000 نفر افزایش خواهد یافت.