بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۶/۱۲/۰۸|
      تعداد بازدید: 306
      گردهم آیی روسا و معاونین شعب استان قزوین در بهمن ماه
      جلسه روسای شعب منطقه قزوین در روز یکشنبه 1/11/86 راس ساعت 9 صبح در سالن اجتماعات بانک برگزار گردید.
       

      در ابتدا تلاوت کلام اله مجید زینت بخش مجلس گردید سپس مدیریت منطقه ضمن خیر مقدم به حضار ، مطالبی را در خصوص وضعیت منابع و مصارف منطقه و اهمیت بازاریابی و جایگاه آن و همچنین جذب سپرده با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایان سال به اطلاع همکاران رساندند و مقیاس جدید سنجش سپرده هایی که مناطق به سه گروه یا دسته تقسیم گردیده و مانند لیگ با هم رقابت نموده و ملاک سنجش سرانه سپرده مناطق بوده که با توجه به رتبه بانک که چهارم بوده مناطق نیز می بایست به رتبه چهارم ارتقاء یابند .

      در ادامه آقای چهره نگاری مسئول دایره حسابداری منطقه در خصوص وضعیت بانک تجارت در بین بانکهای کشور ودر استان توضیحاتی ارائه نموده و گروه بندی جدید مناطق و تقسیم بندی جدید در قالب لیگ با توجه به اینکه قزوین در گروه سوم قرار داشته و می بایست فعالیت مضاعفی نموده تا به گروه بالاتر ارتقاء یافته را بطور مشروح توضیحاتی ارائه نمودند .

      ایشان با ارائه آمار و مستندات لازم همکاران را در جریان اهمیت موضوع قرار داده و از همکاران درخواست نمودند که با همکاری و همدلی بتوانند به اهداف بانک دست یابند .

      سپس آقای جعفری مدیریت منطقه با ارائه آمارهای ماه قبل و ارائه آمار به منابع و مصارف بیان نمودند با توجه به پتانسیل موجود منطقه سهم ما از بازار بسیار کم بوده و نیازمند فعالیت دوچندان همکاران می باشد ، ایشان با بیان به اینکه هم اکنون با سپرده و پرسنل موجود رتبه چهارم بانکها را داشته و با توجه به تزریق نیروهای جدید استخدامی ممکن است رتبه خود را در سرانه   سپرده از دست داده و برای حفظ رتبه نیازمند جذب منابع جدید می باشیم که اینکار میسر نمی شود مگر به همت تک تک پرسنل که می بایست به اهمیت موضوع واقف گشته و فعالیت نموده و مشتریان جدید به بانک اضافه نمایند .

       

      در ادامه آقای شلویری معاونت اجرایی ضمن عرض تسلیت به خانم ضیائیان بواسطه از دست دادن پدر ، به آقایان تراب زاده و عبداللهی بواسطه انتصاب به سمت مسئول شعبه چوبیندر و آزادی تبریک عرض نمودند سپس ایشان در خصوص سرانه سپرده منطقه و اهداف جدید شعب و منطقه توضیحاتی به اطلاع همکاران رساندند.

      ایشان در خصوص سقف اعتباری مناطق و الزامات رعایت نمودن این سقف با توجه به نامه اخیر مدیریت امور اعتباری توضیحاتی ارائه نمودند .

      معاونت اجرایی منطقه در ادامه ضمن اهمیت تسهیلات و رعایت بهداشت اعتباری و ضمانتنامه در خصوص پرونده های اعتباری با توجه به بررسی صورت گرفته مطالبی ایراد نمودن و تذکراتی در خصوص سپرده گذاری جهت تسهیلات و مدت تسهیلات و سیاستهای جدید بانک که گرایش به سمت تسهیلات کوتاه مدت بوده و همچنین وصول اقساط و مطالبات بیان نمودند .

      در ادامه مدیریت منطقه ضمن پاسخ به پرسشهای چند تن از مسئولین شعب و راهنمایی لازم را ارائه نمودند .

      سپس 8 تن از مسئولین شعب که در پایان ششماهه ابتدای سال به بالای صد در صد هدف نائل گردید از طرف مدیریت با اهدای لوح و هدایایی مورد تقدیر قرار گرفتند .

      آقای سید محمد حسین حسینی ازشعبه پادگان - بهرام روستازاده از شعبه آبیک مرتضی رضایی سینکی از شعبه طریق القدس حسین لشگری مهر از شعبه ضیاء آباد فرهاد ایاز از شعبه پاسداران حسین رحمانی بوئینی از شعبه راه آهن ابراهیم رحبی فراز شعبه محمدیه و         جانعلی کوه نشین از شعبه آبگرم  افرادی بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند.

      در خاتمه با پخش تصاویری از سرقتهای صورت پذیرفته در سطح شعب هشدار امنیتی        داده شد و جلسه با ذکر صلوات در ساعت 12 خاتمه پذیرفت ./م