بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۸/۱۲/۰۲|
      تعداد بازدید: 1690
      میدان نبوت میزبان شعبه الکترونیکی بانک تجارت

       

      نخستین شعبه الکترونیکی 24 ساعته بانک تجارت در شرق تهران طی مراسمی با حضور دکتر داوری مدیرعامل ، مدیران و جمعی از مشتریان این بانک در میدان نبوت تهران آغاز بکار کرد . همزمان سامانه "همراه کارت تجارت" نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، دکتر داوری در این مراسم با اشاره به رویکرد این بانک در توسعه زیرساختهای انفورماتیکی خود گفت : بانک تجارت همواره یکی از پیشروترین بانک های کشور در ارائه خدمات نوین بانکی بوده و افتخار داریم که بعنوان مبتکر ایجاد شهرک های بانکداری الکترونیک در محیط های دانشگاهی و ایجاد شعب الکترونیکی 24 ساعته در مکان های پر تردد شهرهای مختلف کشور گام های بلندی را در نهادینه کردن فرهنگ بهره گیری بیشتر هموطنان از ابزارهای نوین بانکداری الکترونیک برداشته ایم .

      مدیرعامل بانک تجارت افزود : خوشبختانه طی سالهای اخیر و با آشنایی بیشتر مشتریان بانک با مزایای استفاده از ابزارهای نوین بانکداری نظیر تلفن بانک ، موبایل بانک ، اینترنت بانک و ... شاهد کاهش مراجعات حضوری آنان به شعب بانک هستیم و یقیناً استقبال بیشتر هموطنان از این خدمات نه تنها بسیاری از مشکلات کلان شهرها خصوصاً معضل ترافیک را کاهش خواهد داد بلکه مسئولین بانک را نیز به ارتقاء سطح اینگونه خدمات در راستای جلب رضایت بیش از پیش مشتریان ترغیب خواهد کرد .

      وی در خاتمه اظهار امیدواری کرد که افتتاح شعبه الکترونیکی بانک تجارت در میدان نبوت تا حدود زیادی نیاز کسبه محل و مشتریان بانک را به خدمات بانکی خصوصاً در ایام تعطیل مرتفع سازد .

      لازم به ذکر است شعبه الکترونیکی 24 ساعته بانک تجارت در میدان نبوت با بهره گیری از دو دستگاه خودپرداز ، دو دستگاه خود دریافت و دستگاه اطلاع رسانی (web kiosk) آماده ارائه خدمات بانکی به مشتریان است .

      در ادامه این مراسم سامانه " همراه کارت تجارت" بانک تجارت نیز توسط مدیرعامل این بانک مورد بهره برداری قرار گرفت . با استفاده از این سامانه مشتریان بانک تجارت می توانند با اتصال یک برچسب (TAG) الکترونیک بسیار کوچک به گوشی تلفن همراه تمامی پرداخت های الکترونیک را صرفاً با نزدیک کردن گوشی خود به دستگاه های POS فروشگاهی به انجام رسانده و از مانده و گردش حساب کارت خود نیز اطلاع یابند .