بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۸/۱۲/۲۹|
      تعداد بازدید: 1113
      پیام مدیر عامل بانک تجارت به مناسبت نوروز 89

      مشتریان گرانقدر ؛ شرکای تجاری بانک

      در تداوم موفقیت های ارزشمند ایران عزیز در عرصه های مختلف اقتصادی ، بانک تجارت نیز یکبار دیگر با پشتوانه مشتریان ، سالی پر فروغ را تجربه کرد . اعتماد و اطمینان مشتریان به خدمتگزاران خود در بانک تجارت همچون گذشته پایه گذار توفیقاتی شد که بر آن می بالیم .

      عرضه موفقیت آمیز و اقبال مناسب از سهام بانک در بازار بورس و تجربه خصوصی سازی در ماههای ابتدایی سال 88 موجب شد که با تکیه بر اعتماد مشتریان و سهامداران گامهای بعدی را در مسیر پیشرفت استوارتر از گذشته برداریم و بکوشیم تا آنگونه باشیم که شایسته مشتریان و سهامداران بانک است.
       
      بدون شک هر آن چه به عنوان موفقیت در کارنامه بانک تجارت ثبت گردیده مرهون حمایت های بی دریغ مشتریان بزرگواری است که فرصت خدمتگزاری را برایمان فراهم کردند .

      اینک در آغازین روزهای بهار 89 و رویش دوباره طبیعت لازم می دانم همراهی صمیمانه مشتریان  و سهامداران ارجمند بانک در جای جای میهن اسلامیان را سپاس گویم و افتخار دارم در کنار سایر همکاران عزیزم در سال جدید نیز که به فرموده مقام معظم رهبری به سال همت و کار مضاعف نامگذاری گردیده است با خدماتی افزون تر از قبل خدمتگزاری صدیق به شما همراهان وفادار و شرکای تجاری بانک باشیم .

      بدون شک با این پشتوانه گران سنگ موفقیت های آتی برای بانک فردا دست یافتنی تر خواهد بود .