بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۱/۱۵|
      تعداد بازدید: 1176
      تحقق 100 درصدی EPS بانک تجارت در سال 88

       بانک تجارت در سال 88 به توفیقات ارزشمندی رسید که تحقق 100 درصدی EPS بانک از جمله این موفقیت ها به شمار می رود .

       
       
      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، دکترداوری مدیرعامل این بانک که به مناسبت سال جدید درجمع کارکنان بانک سخن می گفت با اشاره به این مطلب یادآور شد : سال گذشته سالی پرفراز و نشیب برای سیستم بانکی بود و خوشبختانه بانک تجارت از این آزمون دشوار سربلند بیرون آمد .

      وی افزود : بانک تجارت در سال گذشته با 5/30 درصد رشد منابع به 95 درصد اهداف خود در این بخش نایل شد و مجموع منابع بانک به 226 هزار میلیارد ریال بالغ گردید . در سال 87 سهم بانک تجارت از منابع سیستم بانکی به 9/16 درصد رسیده بود که یقیناً این میزان سهم بازار در پایان سال 88 نیز با ارتقاء قابل توجه همراه است .

      دکترداوری به رشد 9/35 درصدی تسهیلات بانک تجارت نسبت به پایان سال 87 اشاره کردو گفت : در پایان بهمن ماه گذشته بیشترین درصد رشد تسهیلات در کل سیستم بانکی به بانک تجارت اختصاص داشته است این در حالی است که طی سال 88 ضمن دستیابی به 105 درصد اهداف در بخش  وصول مطالبات توانستیم مطالبات بانک را به کمتر از 20 درصد کاهش دهیم که مجموع این موفقیت ها خبر از آینده ای بهتر برای بانک تجارت دارد .

      مدیرعامل بانک تجارت سال 89 را سال توجه بیشتر به ارتقاء سطح ارائه خدمات نوین در بانک و توجه ویژه به آموزش کارکنان برشمرد و خاطرنشان کرد : در همه عرصه ها اگر بتوانیم وظایفی که به عهده مان گذاشته شده است را به درستی انجام دهیم توانسته ایم در راستای منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال 89 به سال همت و کار مضاعف حرکت کنیم .