بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۲/۰۴|
      تعداد بازدید: 1341
      واحد ارزی بانک تجارت در کاشان به بهره برداری رسید

      با حضور دکتر داوری مدیرعامل بانک تجارت ، واحد ارزی این بانک در کاشان آغاز بکار کرد .


      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در مراسم افتتاح این واحد ارزی که اعضای اتاق بازرگانی شهرستان کاشان و جمعی از تجار نیز حضور داشتند دکتر داوری طی سخنانی به نقش پررنگ شهرستان کاشان در توسعه صنعت استان اصفهان اشاره کرد و گفت: حضور تعداد زیادی واحد صنعتی فعال و مولد در شهرک های صنعتی کاشان و نیاز این واحدها به خدمات ارزی ، خلاء وجود واحد ارزی بانک تجارت را در کاشان  مشهود می نمود لذا بر اساس درخواست اتاق بازرگانی شهرستان و مشتریان افتتاح این واحد را مدنظر قراردادیم .

      وی اولویت نخست بانک تجارت را کسب سود بیشتر در راستای رضایت سهامداران خود دانست و افزود: حیات اقتصادی برای هر مجموعه اقتصادی تنها زمانی حاصل خواهد شد که درآمدهای آن مجموعه بیشتر از هزینه هایش باشد . افتتاح واحد ارزی بانک تجارت در کاشان نیز سرمایه گذاری بانک برای جلب رضایت مشتریان و کسب سود بیشتر برای سهامداران است . طبیعی است که  بعنوان یک بانک خصوصی که هزاران نفر سهامدار دارد باید در جائی سرمایه گذاری کنیم که از سودآوری آن مطمئن باشیم .

      مدیرعامل بانک تجارت در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه این بانک در ارائه خدمات متنوع ارزی اشاره کرد و یادآور شد:  بانک تجارت طی سالهای گذشته درصد قابل توجهی از حجم ضمانتنامه های ارزی و گشایش اعتبارات اسنادی شبکه بانکی را به خود اختصاص داده خصوصاً اینکه در صدور ضمانتنامه های ارزی همواره بعنوان بانک برتر بوده ایم .

      دکتر داوری خاطرنشان کرد : مشتریان همواره بانکی را انتخاب می کنند که خواسته های آنان را در سریعترین زمان ممکن و با صحت و دقت به انجام رسانند  لذا توجه به بحث مشتری مداری از سوی کارکنان واحد ارزی بانک تجارت و استقبال صنعتگران شهرستان از خدمات متنوع ارزی بانک یقیناً در آینده ای نزدیک این واحد ارزی را در زمره یکی از بهترین واحدهای ارزی بانک تجارت قرار خواهد داد .