بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۲/۱۱|
      تعداد بازدید: 1037
      رقابت 600 ورزشکار بانک تجارت در جام خلیج فارس

      مراسم افتتاحیه چهاردهمین دوره مسابقات همبستگی کارکنان بانک تجارت با عنوان جام خلیج فارس طی مراسمی با حضور دکتر داوری مدیرعامل و600 نفر از ورزشکاران این بانک در شهرستان چابکسر برگزار شد .


      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، دکتر داوری در این مراسم با اشاره به نقش ورزش در سلامتی روحی و جسمی کارکنان گفت : پرسنل بانکها همه روزه به حجم گسترده ای از مراجعین پاسخگوئی می کنند لذا ایجاد روحیه و نشاط در بین پرسنل از جمله ضروریات محسوب می شود و یقیناً پرداختن به فعالیت های ورزشی یکی از راهکارهای دستیابی به سلامت روح و روان است .
       
       
      مدیرعامل بانک تجارت به اقدامات صورت گرفته برای بسط و توسعه ورزش در سطح این بانک پرداخت و افزود : مطابق هماهنگی های صورت گرفته شرایطی را فراهم کرده ایم تا پرسنل بانک در سراسر کشور در کنار فعالیت های کاری روزانه بتوانند زمانی را به ورزش اختصاص دهند زیرا اعتقاد داریم سرمایه گذاری در این بخش علاوه بر ارتقاء سلامتی کارکنان تاثیر قابل ملاحظه ای در سرویس دهی بهتر به مشتریان خواهد داشت .

      دکتر داوری با گرامیداشت تقارن برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات همبستگی کارکنان بانک تجارت با روز ملی خلیج فارس افزود : برگزاری این مسابقات تحت عنوان جام خلیج فارس تاکید بر همسوئی کارکنان بانک تجارت با هموطنان در بزرگداشت این روز ملی در تقویم کشور عزیزمان است .

      گفتنی است ورزشکاران حاضر در چهاردهمین دوره مسابقات همبستگی کارکنان بانک تجارت طی یک هفته برگزاری مسابقات در 6 رشته ورزشی فوتسال ، والیبال ، شطرنج ، دو میدانی ، تنیس روی میز و طناب کشی با هم رقابت می کنند .