بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۲/۱۲|
      تعداد بازدید: 1230
      تقدیر رئیس جمهور از مدیر عامل بانک تجارت
       

      دکتر احمدی نژاد طی تقدیرنامه ای خطاب به مدیر عامل بانک تجارت از اقدامات این بانک "در تامین مسکن روستائیان" تشکر کرد .

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، در نامه رئیس جمهور به دکتر داوری آمده است:"استحکام پایه های نظام مقدس جمهورس اسلامی ایران و اعتلاء و سربلندی آن مرهون تلاش های ارزنده مدیران کارآمد و لایق است .... در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام همت مضاعف و کار مضاعف نامگذاری شده است به نمایندگی از ملت ایران از زحمات جنابعالی در تامین مسکن روستائیان عزیز تشکر می نمایم".

      بانک تجارت از جمله بانک های عامل در طرح مسکن روستایی است . این بانک تاکنون در راستای همراهی با سیاستهای دولت در طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستائی بالغ بر 25036 فقره تسهیلات از محل سهمیه ابلاغی سال 88 پرداخت نموده است .

      بر اساس آمار اعلام شده از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، بانک تجارت از مجموع 28691 نفر متقاضی معرفی شده به بانک تجارت از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون 25651 واحد انعقاد قرار داد شده و از این تعداد 25036 واحد نیز تسهیلات مربوطه را از بانک تجارت دریافت نموده اند که این رقم معادل6/97درصد طرحهای انعقاد قرارداد شده می باشد . بیشترین تسهیلات اعطائی بانک تجارت در زمینه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی از نظر تعداد و مبلغ به ترتیب در استانهای اردبیل ، اصفهان ، ایلام ، چهار محال و بختیاری ، خراسان جنوبی ، خراسان شمالی ، قزوین ، قم ، کرمان ، کرمانشاه ، کهگیلویه و بویر احمد ، گلستان ، لرستان ، مازندران ، استان مرکزی و هرمزگان  پرداخت شده است .