بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۲/۱۳|
      تعداد بازدید: 1254
      بانک تجارت اعتماد مردم را استوار ساخته است
       

      تحقق اهداف بانک تجارت در جذب سپرده و اعطای تسهیلات نشان از توفیق کارکنان و مدیران این بانک در استوار ساختن اعتماد سهامداران و مشتریان دارد.

      دکتر داوری مدیرعامل بانک تجارت که در نخستین همایش سراسری مدیران و مسئولین این بانک در سال 89 سخن می گفت با اشاره به عملکرد بانک تجارت در تجهیز و تخصیص منابع طی سال گذشته اظهار داشت : سال 88 ، سالی سخت و پرفراز و نشیب برای نظام بانکی کشور بود ولی به لطف تلاش ، همدلی و هوشمندی مجموعه کارکنان و مسئولین خدوم بانک توانستیم سالی موفق را پشت سر گذاریم . پذیرش و معارفه بانک تجارت در بورس با کمترین مشکل و دغدغه همراه بود و استقبال بسیار خوب مردم و فعالان اقتصادی کشور از عرضه اولیه و عرضه های بلوکی سهام بانک تجارت مؤید اعتماد مردم به خدمتگزارانشان در این بانک و امید به آینده ای موفق همراه با ثبات و سودآوری است. وی افزود : خوشبختانه حجم سپرده های بانک در طول سال گذشته قریب به 31 درصد رشد داشت و بانک در سال گذشته به بالاترین رکورد سهم بازار در طول حیات سی ساله خود دست یافته است . حجم تسهیلات اعطایی بانک نیز در همین مدت قریب به 36 درصد رشد داشت . کسب این توفیقات نشان می دهد که توانسته ایم در استوار ساختن اعتماد سهامداران و مشتریان بانک موفق عمل کنیم.

      دکتر داوری با اشاره به کاهش ده هزار میلیارد ریال از مجموع مطالبات معوق این بانک اظهار داشت : تمام تلاش شعب و ارکان اعتباری بانک باید در این جهت باشد تا با وصول هر چه سریعتر این مطالبات ، مسیر اعطای تسهیلات به بخش های مولد و کارآفرین اقتصاد کشور را هموار سازیم.

      مدیرعامل بانک تجارت توسعه انفورماتیک و آموزش پرسنل را مهمترین اهداف این بانک در سال 89 معرفی کرد و یادآور شد  : امیدواریم با تسریع راه اندازی سامانه بانکداری جامع  (Core Banking) در ارائه خدمات بانکی روزآمد به هموطنان بویژه با استفاده از ابزارهای مبتنی بر بانکداری الکترونیک موفق تر از گذشته عمل کنیم.

      دکتر داوری رتبه بندی بانک تجارت توسط موسسه معتبر Capital Intelligence را یکی از مهمترین توفیقات این بانک در سال گذشته دانست و اظهار داشت : بانک تجارت توانست به عنوان نخستین بانک بزرگ تجاری ایرانی رتبه "ظرفیت کافی جهت ایفای به موقع تعهدات" و "مناسب بودن ساختار مالی" را از یک موسسه معتبر بین المللی کسب کند که این مهم تسهیل امکان گسترش شبکه شعب خارج از کشور ، تقویت روابط کارگزاری با بانکهای خارجی و امکان اخذ خطوط اعتباری از بانکهای خارجی با نرخ مناسب را برای بانک به همراه خواهد داشت.

      وی تکریم مشتریان و جلب رضایت حداکثری هموطنان در شعب بانک را به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های مدیریت ارشد این بانک برشمرد و افزود : در سال 89 بر آن هستیم تا ضمن بهبود مهارتهای رفتاری پرسنل ، با افزایش تمهیدات نظارتی کنترلی عوامل ایجاد نارضایتی برای هموطنان در شعب و واحدهای بانک را شناسایی و از میان برداریم .

      در ادامه این همایش فهیم هاشمی و حیدری اعضای هیات مدیره بانک تجارت و صنعتی نژاد مشاور عالی مدیر عامل این بانک با ارائه گزارشی از عملکرد بخش های مختلف بانک  در سال گذشته به تبیین مهمترین اهداف سال 89 پرداختند.