بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۲/۱۹|
      تعداد بازدید: 1228
      پایان چهاردهمین دوره جام همبستگی کارکنان بانک تجارت
       

      چهاردهمین دوره مسابقات سراسری همبستگی کارکنان بانک تجارت یادواره خلیج فارس پس از هفت روز پیکار در رشته های مختلف به پایان رسید .

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت این رقابتها با حضور 600 ورزشکار از واحد های مختلف بانک در سراسر کشور برگزار شد و قهرمانان خود را در رشته های مختلف شناسایی کرد .

      در مراسم اختتامیه مسابقات همبستگی مهندس راعی معاون مدیرعامل در امور منابع انسانی با اشاره به برگزاری این رقابتها تاکید کرد: باید تمامی واحدهای بانک توسعه ورزش را جدی بگیرند و همه مدیریت های استانها موظف هستند تا تیم های ورزشی خود را به نحو مطلوب در این مسابقات شرکت دهند .

      مهندس راعی با تاکید بر اهمیت توجه بیشتر به امر ورزش در بین کارکنان افزود : همکاران هنگامی که از روح و روان و جسمی شاداب برخوردار باشند می توانند به مشتریان خدمات مطلوب ارائه دهند و هر چقدر تعداد ورزشکاران بانک افزایش یابد به همان اندازه از میزان بیماری ها و مراجعه به مراکز درمانی کاسته خواهد شد که این امر تاثیرات مهمی بر کاهش هزینه های درمانی مستقیم و غیر مستقیم همکاران عزیز خواهد داشت.

      گفتنی است در چهاردهمین دوره مسابقات همبستگی کارکنان بانک در رشته فوتسال تهران ،
       در والیبال کرمانشاه ، در تنیس روی میز کردستان ، در طناب کشی مازندران و در شطرنج همدان به مقام قهرمانی دست یافت . در رقابت های دو و میدانی نمایندگان استان مرکزی و هرمزگان در رده های مختلف زودتر از سایر رقبا از خط پایان گذشتند .