بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۳/۰۱|
      تعداد بازدید: 1101
      تقدیر از بانک تجارت در همایش روابط عمومی الکترونیک

      اقدامات بانک تجارت در حمایت از برنامه های توسعه روابط عمومی الکترونیک در سطح سازمانی و ملی، طی برگزاری همایش روابط عمومی الکترونیک مورد تقدیر قرار گرفت .

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این همایش که همزمان با روز روابط عمومی در محل هتل المپیک تهران برگزار شد ، لوح تقدیر و تندیس همایش به روابط عمومی این بانک اهدا گردید .

      در گزارش ارائه شده از سوی بانک تجارت به دبیرخانه همایش روابط عمومی الکترونیک به اقدامات گسترده این بانک در زمینه توسعه روابط عمومی الکترونیک اشاره شده است .

      از جمله اقدامات بانک تجارت در این زمینه می توان به طراحی جدید پایگاه اینترنتی بانک با استفاده از آخرین تکنیک های برنامه نویسی صفحات وب اشاره کرد که این امر دسترسی به صفحات و اطلاعات موجود در سایت را برای کاربران به میزان قابل ملاحظه ای تسهیل نموده است. بهره برداری از سایت روابط عمومی الکترونیک تجارت با هدف پیاده سازی بستر ارتباطی مناسب با کارشناسان روابط عمومی بانک  مستقر در مراکز استانها نیز گامی دیگر از سوی بانک تجارت در توسعه روابط عمومی الکترونیک بشمار می رود.

      همچنین راه اندازی سیستم پیامک خبر (
      SMS NEWS) و سیستم سایبراسکرین از دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای تسریع فرآیند اطلاع رسانی به مخاطبان و مشتریان این بانک می باشد .