بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۳/۱۳|
      تعداد بازدید: 1190
      برگزاری جشن میلاد کوثر در بانک تجارت

      به مناسبت فرخنده زاد روز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم جشنی با حضور جمعی از بانوان بانک تجارت برگزار شد .

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این مراسم حجت الاسلام صادق زاده معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر طی سخنانی فاطمه زهرا(س) را الگوی بی بدیل زنان عالم در همه اعصار بر شمرد و گفت : ارزش های وجودی و کرامات فاطمه زهرا از آن جهت است که ایشان در همه حال به رضای معبود فکر می کردند و مسلماً قرار گرفتن در این راه نتیجه ای جز فلاح و رستگاری ندارد .

      حجت الاسلام صادق زاده افزود : یکی از مواردی که در قرآن نیز به آن اشاره شده و حضرت فاطمه نیز بر آن تاکید داشته اند مسئله حجاب است. اهمیت حجاب تا اندازه ای است که آن را بعنوان زینت زن دانسته اند. در شرایط فعلی که این مهم در جامعه کمرنگ جلوه می کند امر به معروف و نهی از منکر تا حدود زیادی می تواند تاثیر گذار باشد .

      وی در ادامه سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: امام خمینی در قلب مردم جای گرفت زیرا همه وجودش برای خدا بود . دل دریائی امام بود که نام و یاد او را جاودانه کرد .

      در بخش دیگری از این گزارش آمده است : اجرای برنامه مولودی خوانی از سوی گروه همسرائی لیله القدر ، تجلیل از دو همسر شهید در بانک تجارت و اجرای مراسم قرعه کشی و اهدای جوایز به شرکت کنندگان از دیگر برنامه های این جشن بود .