بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۳/۱۷|
      تعداد بازدید: 2649
      انتصاب مدیر جدید امور بین الملل بانک تجارت
       

      مدیر عامل بانک تجارت طی حکمی علی مهرپور را به عنوان مدیر جدید امور بین الملل این بانک منصوب کرد.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، دکتر داوری در مراسم معارفه آقای مهرپور با اشاره به اهمیت فعالیت های بخش بین الملل بانکها گفت: نظام بانکی علیرغم وجود تمام مشکلات، ارتباطات مالی کشور را به خوبی هدایت کرده و با وجود محدودیت ها و فشارهای دشمنان نظام اسلامی ، بانکها توانسته اند تجارت خارجی کشور را در حجمی مناسب مدیریت کنند ، یا این حال  ظرفیت و پتانسیل های بخش بین الملل در بانکهای کشور بویژه بانک تجارت فراتر از خدماتی است که در حال حاضر ارائه می شود . دکتر داوری افزود : بر آن هستیم تا با ارتقاء سطح دوره های آموزشی و توجه بیشتر به تخصص گرایی خدمات مطلوب تری به مشتریان نظام بانکی عرضه کنیم.

      مدیرعامل بانک تجارت افزود : بانکداری بین الملل حوزه ای است که می تواند بر روی افزایش سودآوری و اعتبار بلندمدت بانکها و نیز رونق بازرگانی خارجی و توسعه پایدار صادرات در کشور بسیار تاثیر گذار باشد.

      در ادامه این مراسم همچنین از زحمات حسین ثابتی  مدیر پیشین بین الملل بانک تجارت قدردانی شد. گفتنی است علی مهرپور مدیر جدید امور بین الملل بانک تجارت  پیش از این سمت معاونت شعبه دبی بانک  PIB را بر عهده داشته و دارای سابقه فعالیت درشعبه پاریس و واحدهای ارزی بانک تجارت می باشد.