بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۵/۰۳|
      تعداد بازدید: 1298
      جوایز حسابهای قرض الحسنه بانک تجارت اهداء شد
       

      درآستانه نیمه شعبان ، سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت ، مراسم اهدای جوایز سی امین دوره قرعه کشی حسابهای پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت برگزار شد.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این مراسم که با حضور برندگان جوایز ارزنده بانک تجارت در استان تهران ، اعضای هیات مدیره و جمعی از مشتریان ارزنده این بانک برگزار شد دکتر داوری مدیرعامل بانک تجارت طی سخنانی با اشاره به 30 سال حضور موثر بانک تجارت در عرصه های مختلف اقتصاد ملی یادآور شد : در تمام این سالها اعتماد مشتریان بزرگترین سرمایه بانک تجارت بوده و خداوند بزرگ را شاکریم که به لطف همین اعتماد ، بانک تجارت امروز در بهترین شرایط خود طی سی سال گذشته قرار دارد .

      رئیس هیات مدیره بانک تجارت با اشاره به ظرفیت های عالی بانکداری اسلامی برای هموار ساختن مسیر پیشرفت و توسعه عدالت محور افزود : هدف عالی بانکداری اسلامی افزایش ثروت و توزیع عادلانه بهره مندی ها در جامعه از طریق به حرکت درآوردن چرخ های تولید و کارآفرینی و رونق بخشیدن به کسب و کارهای مفید در کشور است.

      دکتر داوری با بیان آثار معنوی و مادی رواج سنت الهی قرض الحسنه در جامعه اسلامی افزود : تمامی مشتریانی که با نیت خیر اقدام به افتتاح حساب قرض الحسنه در بانکها می کنند نزد خداوند متعال برنده هستند و اجر معنوی که نصیب این عزیزان می شود با هیچ پاداش مادی قابل مقایسه نیست. قطعا ما نیز به عنوان یک بانک اسلامی موظف هستیم تا تمام منابع قرض الحسنه را در مسیر خود و در قالب تسهیلات قرض الحسنه برای رفع نیازهای ضروری هموطنان اعطاء کنیم.

      در ادامه این مراسم برندگان تهرانی خودروی ورنا ، ارزنده ترین جایزه سی امین دوره قرعه کشی حسابهای پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت ، جوایز خود را دریافت کردند . مراسم اهدای جوایز برندگان قرعه کشی حسابهای پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت تاکنون در چند استان کشور برگزار شده و طی روزهای آتی در سایر استانها نیز برگزار خواهد شد.

      گفتنی است آئین قرعه کشی سی امین دوره حسابهای پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت روز بیست و یکم خرداد ماه سالجاری با حضور نمایندگان بانک مرکزی ، وزارت امور اقتصادی و دارائی و دادستانی کل کشور برگزار شد. در این دوره از قرعه کشی حسابهای پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت بیش از 8 میلیون و 265 هزار حساب شرکت داشتند و بیش از 260 میلیارد ریال جایزه شامل 1030 خودروی هیوندای ورنا، 1030 کمک هزینه سفر زیارتی حج، 1030 کمک هزینه خرید صنایع دستی و 460 هزار جایزه نقدی دیگر به برندگان اختصاص یافت.