بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۵/۱۳|
      تعداد بازدید: 1267
      69 خودروی ورنا بانک تجارت به خوزستان رفت

      69خودروی سواری از مجموع 1030  دستگاه ورنا  سی امین دوره قرعه کشی حسابهای پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت به برندگان استان خوزستان تعلق گرفت.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این مراسم که همزمان با جشن های نیمه شعبان برگزار شد تعداد زیادی از مشتریان بانک و مقامات و مسئولین استان حضور داشتند.

      "ستوده" مدیر شعب بانک تجارت خوزستان در این مراسم با تقدیر از نیت خیر سپرده گذاران قرض الحسنه یادآور شد : استقبال هموطنان از سپرده گذاری در حساب های قرض الحسنه نشأت گرفته از باورهای اعتقادی مردم بوده و برخورداری از اجر معنوی این اقدام خداپسندانه اصلی ترین نیت آنان برای مشارکت در این کار خیر است .

      وی گفت : در سی امین دوره قرعه کشی حساب های پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت بیش از 30 هزار جایزه به هموطنان استان خوزستان تعلق گرفت که 69 خودروی سواری هیوندا ورنا ، کمک هزینه سفر حج و کمک هزینه خرید صنایع دستی از جمله جوایز ویژه این دوره بوده است .

      ستوده خاطر نشان کرد: شعب بانک تجارت خوزستان در این دوره بالغ بر 275 میلیارد ریال منابع جدید جذب کردند که از محل همین سپرده ها نیز بیش از 235 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در زمینه ازدواج ، تهیه جهیزیه ، درمان بیماری و ... به متقاضیان پرداخت شده است .