بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۵/۱۷|
      تعداد بازدید: 1217
      بانک تجارت جوایز قرض الحسنه کرمانی ها را اهدا کرد

      در مراسمی با حضور جمعی از مقامات ، مسئولین استان و مشتریان جوایز سی امین دوره قرعه کشی حساب های پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت در استان کرمان به برندگان اهدا شد.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت،در این مراسم عاطفی فر مدیر شعب این بانک در استان کرمان طی سخنانی با ابراز خرسندی از حضور پرشور مشتریان در این دوره از قرعه کشی گفت : اکنون مشتریان بانکها با درک اهمیت قرض الحسنه استقبال خوبی از سپرده گذاری در این حسابها می نمایند و بانکها نیز به نیابت از سوی مشتریان این منابع را در قالب تسهیلات قرض الحسنه به افراد نیازمند جامعه اعطا می کنند که مسلماً ثواب این کار ارزشمند در درجه اول مختص به سپرده گذاران است .

      وی گفت: به پاس مشارکت فعال هموطنان ، بانک تجارت 1030 دستگاه خودروی سواری ورنا و هزاران جایزه ارزنده دیگر برای مشتریان در نظر گرفت که امروز شاهد تحویل جوایز به برندگان ویژه در استان کرمان هستیم.

      مهندس کمالی معاون سیاسی استاندار کرمان نیز در این مراسم با ابراز رضایت از سرویس دهی مطلوب بانک تجارت در سطح استان اظهار امیدواری کرد که با تداوم این رویکرد شاهد ارتقاء بیش از پیش رضایتمندی مشتریان باشیم .

      گفتنی است در سی امین دوره قرعه کشی حساب های پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت 28 خودروی ورنا ، 28 کمک هزینه سفر زیارتی حج ، 28 کمک هزینه خرید صنایع دستی و هزاران جایزه نقدی به هموطنانمان در استان کرمان اختصاص یافت .