بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۵/۱۸|
      تعداد بازدید: 1195
      خبرنگاران مدیران اقتصادی کشور را در تصمیم گیری یاری کنند
       

      رسانه های گروهی کشور باید همه توان خود را به کار گیرند که در هیچ بخشی از اقتصاد کشور و در هیچ سطحی، تصمیمی براساس اطلاعات غیردقیق و ناقص گرفته نشود.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت دکتر داوری مدیرعامل این بانک که در آئین تجلیل از خبرنگاران اقتصادی رسانه های کشور سخن می گفت با اشاره به این مطلب یادآور شد : اگر جامعه را یک سامانه زنده مانند بدن انسان تشبیه کنیم رسانه ها نقش سیستم عصبی آن را ایفاء می کنند و با انتقال درست و به موقع اطلاعات مورد نیاز مراکز تصمیم گیری کشور امکان رفع به موقع کاستی ها و نارسایی ها را فراهم می آورند.

      دکتر داوری در ادامه با تاکید بر نقش رسانه های متعهد در پیشرفت کشور گفت: وجود چنین رسانه هایی مدیران کشور را از عمق مسائل و مشکلات جامعه آگاه می کند زیرا از یک سو به دلیل پراکندگی جغرافیایی و جمعیتی کشور امکان برقراری ارتباط مستقیم با همه مردم برای مدیران وجود ندارد و از سوی دیگر رسانه ها می توانند با انعکاس به موقع مشکلات و نارسایی ها ، امکان پاسخگویی سریع ، منطقی و مناسب مسئولان و حل مسائل کشور را فراهم آورند.

      پیش از سخنان دکتر داوری مهندس غفوری رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت با اشاره به حساسیت فعالیتهای خبرنگاران حوزه بانک و بیمه در بهبود فضای کسب و کار و پیشرفت بنگاه های اقتصادی موثر کشور گفت : رسانه ها می توانند با توجه به گستردگی حوزه مخاطبانشان برنامه ها و دستاوردها را در کوتاه ترین زمان به اطلاع مردم برسانند و با ارائه تحلیل های کارشناسی موثر و منصفانه و انعکاس به موقع و هوشمندانه بازخوردها مسیر تصحیح اشتباهات را هموارتر کنند.

       در خاتمه این مراسم از خبرنگاران برگزیده حوزه بانک و بیمه خبرگزاری ها ، روزنامه ها و پایگاه های خبری کشور تجلیل بعمل آید. همچنین خبرنگاران حاضر در مراسم نیز یک خودنویس به عنوان یادبود روزخبرنگار به مدیرعامل بانک تجارت اهداء کردند.