بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۵/۲۶|
      تعداد بازدید: 1519
      دسترسی به آخرین اخبار بانکی کشور با صدای تجارت
       

      با تجهیز سایت اینترنتی بانک تجارت به پادکست "صدای تجارت"، امکان دسترسی آسان و کم هزینه بازدیدکنندگان این سایت به آخرین اخبار اقتصادی بانکی کشور فراهم شده است .

      محمدرضا غفوری رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت با اعلام این مطلب خاطر نشان ساخت : تجهیز سایت اینترنتی بانک به پادکست از آن رو صورت گرفته که مشتریان نظام بانکی و علاقمندان به پیگیری اخبار اقتصادی و بانکی کشور بتوانند روزانه بصورت آنلاین از طریق فایل صوتی "صدای تجارت" به گزیده مهمترین اخبار و تحلیل های مرتبط با مسائل مهم اقتصاد ، بانکداری و بازار سرمایه دسترسی پیدا کنند . ضمن آنکه کاربران سایت در صورت تمایل می توانند با استفاده از برنامه های مخصوص دریافت فایل (دانلود) ، فایل صوتی "صدای تجارت" را در رایانه شخصی خود ذخیره نموده و آن را با استفاده از ابزارهایی مانند بلوتوث ، ایمیل و یا انواع حافظه جانبی در اختیار دیگران نیز قرار دهند .

      غفوری یادآور شد : بی گمان توسعه فرهنگ استفاده از خدمات الکترونیک در کشور تا حد زیادی به ارتقا ء فرهنگ استفاده از ابزارهای ارتباطی الکترونیک وابسته است ، از همین رو کوشیده ایم تا بازدیدکنندگان سایت اینترنتی بانک تجارت بتوانند علاوه بر انجام امور بانکی خود ، به مجموعه کاملی از اخبار و اطلاعات اقتصادی مورد نیاز هر شهروند ایرانی دسترسی پیدا کنند.

      اطلاع‌رسانى به روز و کامل درباره نرخ انواع ارز‌هاى معتبر بین‌المللى و مسکوکات طلا و سامانه خبرخوان لحظه‌اى (RSS) از جمله ویژگیهای سایت اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir است.