بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۷/۰۷|
      تعداد بازدید: 1326
      رتبه نخست بانک تجارت در بانکداری اینترنتی
       

      به انتخاب هیات داوران چهارمین کنفرانس سراسری بانکداری الکترونیک ، بانک تجارت به عنوان بانک برتر کشور در بخش بانکداری اینترنتی برگزیده شد.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این همایش که طی روزهای چهارم و پنجم مهرماه در محل هتل المپیک تهران برگزار شد بانک تجارت به دلیل "استفاده از استانداردترین و پیشرفته ترین محصول اینترنت بانک" ، بانک برتر کشور در حوزه بانکداری اینترنتی شناخته شد .

      طراحی جدید پایگاه اینترنتی بانک تجارت به منظور سهولت دسترسی به صفحات و اطلاعات با استفاده از آخرین تکنیک های برنامه نویسی صفحات وب صورت گرفته و به گونه ای است که کاربران بتوانند به سادگی ازخدمات بانکداری اینترنتی استفاده کرده و به اطلاعات بانکی مورد نیاز از جمله سامانه ساتنا، اطلاعات مربوط به انواع خدمات و تسهیلات ، سامانه محاسبه نرخ سود سپرده ها ، اطلاعات مربوط به شعب و .... دسترسی یابند. از دیگر امکانات سایت اینترنتی بانک تجارت می توان به اطلاع رسانی به روز و کامل درباره نرخ انواع ارزهای معتبر بین المللی و مسکوکات طلا اشاره کرد . همچنین این امکان برای بازدیدکنندگان tejaratbank.ir ایجاد شده که از طریق پادکست "صدای تجارت" بصورت روزانه از گزیده مهمترین اخبار بانکی و اقتصادی کشور آگاه شوند.

      گفتنی است در نمایشگاه جانبی این همایش که با موضوع "مدیریت و راهبردهای بانکداری الکترونیک" برگزار شده بود کارشناسان مدیریت فناوری اطلاعات و اداره روابط عمومی بانک تجارت با حضور در غرفه اختصاصی این بانک بازدیدکنندگان را با آخرین دستاوردهای بانک تجارت در زمینه بانکداری و اطلاع رسانی الکترونیک آشنا نمودند .