بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۷/۱۰|
      تعداد بازدید: 5343
      بانک تجارت ساتنا را اینترنتی کرد
       

      کاربران سایت اینترنتی بانک تجارت از این پس می توانند عملیات انتقال وجوه بین بانکی را از طریق سایت اینترنتی بانک تجارت به انجام رسانند .

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت با اتصال درگاه بانکداری اینترنتی بانک تجارت به سامانه انتقال لحظه ای وجوه بین بانکی ، مشتریان بانک تجارت از این پس جهت ارسال حواله های ساتنا می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی این بانک به نشانی www.tejaratbank.ir عملیات انتقال وجه از حساب خود در بانک تجارت به هر حسابی در بانک های دیگر عضو شبکه شتاب را بدون مراجعه به شعبه با کمترین تاخیر و هزینه به انجام رسانند . کلیه شعب این بانک در سراسر کشور نیز عملیات ساتنا را بدون دریافت کارمزد به انجام می رسانند . سقف انتقال وجوه در سامانه ساتنا روزانه 60 میلیون ریال بوده و وجوه انتقالی حداکثر تا پایان روز کاری به حساب مقصد واریز خواهد شد.  

      استفاده از این خدمت الکترونیک جدید بانک تجارت از طریق ورود به بخش بانکداری الکترونیک در صفحه اول سایت اینترنتی این بانک و اطلاع از شماره شبا حساب مورد نظر در بانک مقصد امکان پذیر است . با توجه به دستورالعمل جدید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و در راستای جلوگیری از بروز اشباهات و مغایرت ها ، انتقال وجوه در سامانه ساتنا صرفا با استفاده از شناسه الکترونیک حساب بانکی مقصد (شبا) امکانپذیر است.

      مشتریان بانک تجارت می توانند شناسه حساب بانکی خود را از طریق سامانه تلفنبانک تجارت به شماره 81277-021 و یا از طریق کلیک نمودن بر روی گزینه شبا در صفحه اول سایت اینترنتی این بانک دریافت نمایند .

      ساتنا (سامانه تسویه ناخالص آنی ) این امکان برای مشتریان بانکهای عضو شبکه شتاب بوجود آورده که در کوتاه ترین زمان بدون نیاز به استفاده از پول نقد و یا چک های بانکی اقدام به انتقال وجوه از حساب های خود در بانک های مختلف کشور نمایند.

      شایان ذکر است بانک تجارت هفته گذشته در چهارمین کنفرانس سراسری بانکداری الکترونیک ، عنوان بانک برترکشور در بخش بانکداری اینترنتی دریافت نمود .