بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۸/۰۱|
      تعداد بازدید: 4688
      بانک تجارت در میدان تجریش شعبه 24 ساعته زد
       
       
      در راستای ارائه خدمات مطلوب بانکی به مشتریان و زوار بارگاه امامزاده صالح (ع) ، شعبه الکترونیکی 24 ساعته بانک تجارت طی مراسمی در محل میدان تجریش به بهره برداری رسید .

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این مراسم ، امجد خضری مدیر شعب این بانک در منطقه شمال شرق تهران با اشاره به استقبال پررنگ هموطنان از خدمات بانکداری الکترونیک طی سالهای گذشته یادآور شد : خوشبختانه این فرهنگ در بین مردم نهادینه شده که با بهره گیری از خدمات بانکداری الکترونیک می توانند به سهولت و با سرعت بیشتر امور بانکی خود را به انجام رسانند .

      وی در ادامه افزود : محدوده میدان تجریش به دلیل وجود آستان مقدس امامزاده صالح (ع) و حضور زوار مشتاق و همچنین بواسطه موقعیت تجاری و اقتصادی آن همواره بعنوان یکی
       از مکانهای پرتردد همشهریان تهرانی بوده و مسلماً یکی از امور مورد نیاز ، در دسترس بودن خدمات بانکی است به همین منظور بانک تجارت با ایجاد این شعبه الکترونیکی درصدد است تا خدمات بانکی را به صورت 24 ساعته در اختیار کسبه محل و مشتریان قرار دهد .

      خضری درخصوص تجهیزات نصب شده در این شعبه گفت : شعبه 24 ساعته بانک تجارت در نزدیکی بارگاه امامزاده صالح (ع) واقع شده و مجهز به دو دستگاه خودپرداز ، یک دستگاه خوددریافت و یک دستگاه اطلاع رسانی می باشد که این تجهیزات قابلیت ارائه مهمترین خدمات بانکی مورد نیاز به مشتریان را دارا می باشند .

      گفتنی است افتتاح شعبه الکترونیک بانک تجارت در میدان تجریش با استقبال بیش از پیش مشتریان مواجه شد .