بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۹/۰۱|
      تعداد بازدید: 1907
      ستاره الماس کیفیت برای بانک تجارت
       

      بانک تجارت موفق شد جایزه ستاره الماس کیفیت را از یکی از معتبرترین موسسات مدیریتی اروپا دریافت کند.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت این نشان معتبر بین المللی به سبب "تعهد پایدار بانک تجارت به ارتقاء کیفیت و پیشرفت" به این بانک اعطاء شده است.

      در این گواهی که به امضاء "خوزه پریتو" مدیرعامل موسسه B.I.D رسیده تصریح شده است که بانک تجارت موفق شده تا در حوزه های افزایش رضایتمندی مشتریان، بهبود شاخص های مدیریت ، ارتقاء نوآوری و به کارگیری فن آوری ، استانداردهای تعیین شده در گواهی بین المللی QC100 (مدیریت جامع کیفیت) را به دست آورد.

       موسسه B.I.D (جهت گیری های خلاق در تجارت) یکی از معتبر ترین موسسات فعال اروپا در زمینه تدوین استراتژی های کسب و کار ، استانداردهای مدیریت کیفیت ، ارتباطات و بازاریابی بوده و با بنگاه های اقتصادی در کشورهای مختلف همکاری می کند. این موسسه از سال 1986 با شناسایی موفقترین واحدهای صنعتی، تجاری و خدماتی هر کشور ، ستاره بین المللی کیفیت را بر اساس شاخص های گواهینامه QC100 به آنها اعطاء می کند. در مراسم امسال موسسه B.I.D نیز که در شهر پاریس برگزار شد دهها شرکت و موسسه از کشورهای مختلف جهان این جایزه را دریافت کردند.

      بانک تجارت با دریافت این جایزه متعهد می شود تا همچون گذشته در قالب استانداردهای مربوط به شاخص مدیریتی QC100 به ارتقاء کیفیت خدمات خود به گونه ای که رضایت مشتریان و نیز سودآوری بانک را تضمین کند ادامه دهد . همچنین بانک تجارت متعهد شده است که به تقویت فرآیند های مشارکت درون سازمانی و کار گروهی در تصمیم گیری ها اقدام کند. علاوه بر این بانک تجارت متعهد شده است تا منابع انسانی و مالی خود را در راستای حفاظت هرچه بیشتر از محیط زیست به کار گیرد.

      بانک تجارت طی سالهای گذشته علاوه بر دریافت ستاره طلایی کیفیت از موسسه B.I.D ، موفق به دریافت جایزه بهترین بانک ایران از موسسه معتبر EUROMONEY و جایزه طلایی کیفیت خدمات از موسسه بین المللی GIC شده است. این بانک همچنین نخستین بانک ایرانی دریافت کننده نشان بین المللی 9002 ISO در حوزه ارائه خدمات بانکداری بین الملل است.