بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۲/۱۲|
      تعداد بازدید: 2008
      تقدیر مدیر عامل بانک تجارت از آموزگاران یکی از مدارس

      مدیر عامل بانک تجارت با حضور در یکی از دبیرستانهای جنوب تهران در روز بزرگداشت معلم از مقام شامخ آموزگاران ایرانی تقدیر کرد .

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت : در این مراسم دکتر داوری مدیر عامل بانک تجارت ضمن تبریک این روز به دبیران ، معلمان و اساتید بعنوان کسانی که سعی می کنند دیگران را از تاریکی به روشنی برسانند و راه درست را به آنان نشان دهند تجلیل کرد . وی در ادامه گفت : دانش آموزان پتانسیل برترین شدن را در جامعه دارند و این توانمندی را با تلاش و خواستن از بالقوه به فعل درآورده و نام خود را در تاریخ غرورآفرین ایران اسلامی ثبت نمایند.

      در ادامه این مراسم دکتر داوری با اهداء 60 کارت هدیه 500 هزار ریالی برای معلمان دبیرستان "عفاف" و افتتاح 260 دفترچه حساب قرض الحسنه پس انداز بانک تجارت با موجودی 200 هزار ریال برای تک تک دانش آموزان و دفترچه های 500 هزار ریالی برای معلمان این دبیرستان ، امکان شرکت آنان را در سی و یکمین دوره قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه این بانک فراهم آورد . بانک تجارت همچنین متعهد شد با توجه به مستهلک بودن و قدمت 50 ساله ساختمان دبیرستان امکانات لازم جهت تجهیز کتابخانه و سیستم گرمایشی این مدرسه را فراهم کند . 

      در خاتمه این مراسم مدیر عامل بانک تجارت با اهدای لوح و کارتهای هدیه از معلمان پرتلاش این مدرسه قدردانی کرد .

      گفتنی است بانک تجارت پیش از این به دویست نفر از شرکت کنندگانی که در نخستین نمایشگاه و آمایش کشوری مشاغل اقدام به افتتاح حساب پس انداز قرض الحسنه نمودند کارت هدیه پانصد هزار ریالی اهدا کرد .

      همچنین بانک تجارت در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر پیش از این در ساخت 22 مدرسه در نقاط محروم کشور مشارکت کرده است .