باشگاه مشتریان
آپارات
وبلاگ
مرکز ارتباط مشتریان بانک
جستجوی شعب
بانک تجارت
بانکداری شخصی
بانکداری اصناف
بانکداری تجاری
بانکداری شرکتی
EN
همراه بانک
بخش نابینایان
سپرده
سپرده قرض الحسنه پس انداز
سپرده قرض الحسنه جاری
سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت
سپرده سرمایه گذاری بلند مدت
تسهیلات و تعهدات
طرح های تسهیلاتی
بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی
بخش صنعت و معدن
بخش ساختمان
بخش خدمات و پیمانکاری
بخش بازرگانی
بخش اشخاص
گشایش اعتبار اسنادی داخلی ریالی
صدور ضمانتنامه ها
تسهیلات از محل صندوق سپرده
فرم های قراردادهای عقود
خدمات ویژه
صندوق اجاره ای
معاملات بر خط بورس سهام
سیستم مکانیزه مدیریت پرداخت
آسان خرید
دارو پرداخت
بیمه عمر مانده بدهکار مشتریان
وکالتی کردن غیرحضوری حساب ها
سامانه تی بی پلاس
کسب نو
خدمات الکترونیک
تجارت من (سامانه خدمات غیرحضوری)
تجارت کارت
بانکداری اینترنتی
سامانه خدمات اینترنتی کارت
همراه بانک
تلفن بانک
حواله بین بانکی ساتنا و پایا
پایانه های فروشگاهی
فعال سازی رمز پویا
درخواست غیرحضوری درگاه پرداخت
سقف مبالغ قابل انتقال در درگاه های الکترونیکی بانک تجارت
چک امن دیجیتال بانک تجارت
استعلام کد شهاب
امضای تجارت
اسناد تجارت
خدمات ارزی
راه های ارتباطی
صندوق تماس با حراست
سامانه متمرکز رسیدگی به درخواستها و شکایات مشتریان
ارسال نامه به دبیرخانه
صندوق تماس با مرکز ارتباط مشتریان 1554
صندوق تماس با مدیر عامل
سوالات متداول
آدرس:
تهران - خیابان آیت اله طالقانی - نبش خیابان شهید استاد نجات الهی - پ
247
کد پستی:
1598617818
تلفن:
81041
رایانامه:
info@tejaratbank.ir
بانکداری اینترنتی
ورود به بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی، حقوقی و حساب های مشترک
ورود به بانکداری اینترنتی اشخاص حقوقی ارزنده
ثبت نام و فراموشی رمز غیر حضوری
نکات امنیتی بانکداری اینترنتی
X
سلام
امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟
سوالات متداول
شما اینجا هستید
درباره بانک
ساختار سازمانی
مجید مددی
(جزئیات)
جزئیات
مجید مددی
مشخصات
نام
:
مجید
نام خانوادگی
:
مددی
سمت
:
معاون اداری و پشتیبانی
واحد
:
مدیریت شعب شمال غرب استان تهران
تحصیلات
فوق لیسانس
سوابق و تجربیات شغلی
تحویلدار – معاون اعتبارات – رئیس اعتبارات – معاون شعبه رئیس شعبه درجه
4 ، 3، 2، 1 ، ممتاز الف – معاون اداری و پشتیبانی
دوره های تخصصی طی شده
دورههای الکترونیکی عمومی _ آشنایی با سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (CSCU) بازاریابی خدمات بانکی _ آشنایی بابخشنامهها و دستورالعملهای بانکی _ اطلاعات جهت هماهنگی با سامانه برسا _ بانکداری شرکتی _ آشنایی با تخلفات جرایم سایبری و جرایم جعل ، سرقت ، کلاهبرداری و راههای مقابله با آنها _ فنون مذاکره و مهارتهای فروش خدمات بانکی _ فنون مذاکره پیشرفته _ تقویم _ همایش تبین اهداف و سیاستهای دوره آموزشی جامع بانکداری ویژه مناطق تهران _ مبارزه با فساد اداری و اقتصادی _ آموزش سیستم مکانیزه تسهیلات _ (ویدئوکنفرانس) _ اعتبارسنجی مشتریان اعتباری _ خدمات نوین بانکی _ دورههای تخصصی حضوری _ تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان و مکانیزمهای عملی بازاریابی _ مشتریمداری و عملکرد روسای شعب و چگونگی بهبود بازدهی شعب _ بهداشت اعتباری _ تقویم _ پذیرهنویسی اوراق صندوقهای سرمایهگذاری _ روشها و ابزار کاهش مطالبات _ آزمون بخشنامه ویژه کادر شعب 02/08/93 - آئین نامه انضباطی کارکنان _ نحوه رسیدگی به عملکرد اعتباری شعب - ریالی - تقویم _ دوره توجیهی آموزشی مدیریت عملکرد _ بررسی اثرات منفی سوء استفاده از موقعیت شغلی و تبعات آن و سیستم جذب سپرده _ مبارزه با رشوه _ شیوههای وصول مطالبات _ پیشگیری از پولشوئی - الزام بانک مرکزی 91 _ کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی _ نحوه تکمیل فرم پیشنهادات 1043 _ مالیات بر ارزش افزوده _ تعیین تکلیف مطالبات شعب و سیستهای جدید در جهت وصول مطالبات _ هوش هیجانی _ آزمون بخشنامه ویژه کادر شعب 91/3/19 _ جلسات بخشنامهخوانی مربوط به آزمون کادر شعب _ ضمانتنامه ریالی با رویکرد اعتباری _ مکانیزمهای بازاریابی الکترونیکی (سمینار) _ مدیریت گروههای مشتریان