بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • آگهی مزایده واگذاری سهام
      نوع: مزایده
      موضوع: آگهی مزایده واگذاری سهام
      تاریخ انتشار :۱۴۰۲/۱۲/۱۲
      طبقه بندی موضوعی: مزایده
      مهلت دریافت اسناد :۱۴۰۲/۱۲/۲۲مهلت ارسال اسناد: ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      تاریخ بازگشایی پاکتها: ۱۴۰۲/۱۲/۲۸

      آگهی مزایده واگذاری سهام

      بانک تجارت (سهامی عام) در نظر دارد در راستای اجرای "قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور" و سیاست کاهش تصدی‌گری، سهام خود در شرکت‌های تابعه و وابسته را به شرح و شرایط زیر و اسناد مزایده از طریق مزایده عمومی واگذار نماید:


      1-شرایط مزایده

      1-1-عرضه سهام به شرح مندرج در جدول فوق انجام می گیرد.
      2-1-تضامین دریافتی بابت فروش اقساطی؛ علاوه بر توثیق کل سهام مورد معامله، تا پایان تسویه مبلغ یکی یا ترکیبی از موارد ذیل به میزان 120 درصد ارزش کل اقساط معامله شامل:

      -ضمانتنامه بانکی تعهد پرداخت از یکی از بانکهای تحت نظارت بانک مرکزی به غیر از بانک تجارت
      -سهام از بین آخرین فهرست سهام اعلام شده به عنوان 50 شرکت فعالتر بورس بجز گروه بانکها و موسسات مالی و اعتباری، که بر اساس صورتهای مالی 3 سال اخیر زیان ده نبوده، به قیمت 40% قیمت پایانی سهام در روز انتشار آگهی

      3-1-قیمت مندرج در جدول فوق قیمت پایه سهام می باشد و به قیمتهای پیشنهادی کمتر از قیمت پایه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
      4-1-متقاضیان می‌بایست سپرده نقدی جهت شرکت در مزایده را به حساب شماره 01821474 به نام بانک تجارت واریز نموده و فیش واریز بانکی به انضمام سایر مدارک مزایده که به صورت روشن و مشخص نوشته شده در پاکت دربسته تا ساعت 15 روز چهارشنبه مورخ 1402/12/23به دبیرخانه اداره سرمایه گذاری بانک تجارت واقع در تهران، خیابان میرداماد، نبش خیابان حصاری، پلاک134، طبقه ششم تسلیم و رسید دریافت نمایند.
      5-1-به درخواست‌هایی که بعد از مهلت مقرر بند 1-4 واصل گردد. همچنین درخواستهای فاقد سپرده شرکت در مزایده یا درخواست های مشروط، ناقص و فاقد امضا و مهر متقاضی ترتیب اثر داده نخواهد شد.
      6-1-هزینه نشر آگهی، کارشناسان ارزیابی و ارزشگذاری سهام بر عهده برنده مزایده می باشد.
      7-1-شرکت در مزایده به منزله پذیرش اسناد مزایده و کلیه ضمایم آن است.
      8-1-برنده مزایده می‌بایست نسبت به امضای قرارداد واگذاری سهام ارائه شده توسط بانک اقدام نموده و عواقب هر گونه تاخیر در خصوص موضوع بر عهده ایشان می باشد.
      9-1-متقاضیان خرید سهام برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید اسناد مزایده با ارایه فیش بانکی به مبلغ پنج میلیون ریال به شماره حساب 0016028959 به نام بانک تجارت می توانند از تاریخ درج آگهی لغایت روز سه‌‌‌شنبه مورخ 1402/12/22 به جز پنج‌شنبه و ایام تعطیل از ساعت 9 الی 15 به اداره سرمایه‌گذاری بانک تجارت واقع در تهران، خیابان میرداماد، نبش خیابان حصاری، پلاک134، طبقه چهارم مراجعه نمایند.

      2-شرایط عمومی واگذاری در مزایده:

      1-2-خریدار ضمن پرداخت مبلغ معامله براساس قرارداد منعقده، می بایست نسبت به تسویه بدهیهای شرکت موضوع مزایده به گروه بانک تجارت اقدام نماید.
      2-2-خریدار سهام می بایست ظرف 14 روز کاری پس از ابلاغ کتبی برنده مزایده نسبت به پرداخت ثمن/حصه نقدی معامله اقدام نماید. در غیر اینصورت نتیجه مزایده باطل و خسارات وارده از جمله سپرده نقدی شرکت در مزایده برابر ضوابط و مقررات قابل دریافت خواهد بود و پیشنهاد دهنده نسبت به آن هیچگونه ادعایی نداشته و نخواهد داشت.

      3-سایر موارد:

      1-3-پاکات شرکت در مزایده شرکتهای فوق راس ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 1402/12/28 در محل اداره سرمایه‌گذاری بانک تجارت (آدرس قید شده در بند 1-4) مفتوح و نتایج آن پس از اخذ تائیدیه‌های کمیته‌های مربوطه و هیات مدیره بانک، به صورت کتبی ظرف مدت حداکثر 5 روز کاری به برنده اعلام می گردد.
      2-3-بانک تجارت در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات واصله مختار می باشد و متقاضیان حق اعتراض در خصوص تصمیمات متخذه بانک نخواهند داشت.
      3-3-متقاضیان با شرکت در مزایده به صورت ضمنی اعلام و قبول دارند که از کلیه تعهدات، بدهی‌ها و آخرین وضعیت مالی و اقتصادی و حقوقی شرکت مورد مزایده و تبعات و تعهدات ناشی از سهام مورد ابتیاع اطلاعات کامل حاصل نموده و حق هیچگونه اعتراضی را در این خصوص نداشته و هر گونه ادعای احتمالی در حال و آتی را از خود سلب و اسقاط نمودند.