بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    •  
    • اخبار وزارت اقتصاد
      در جلسه اخیر هیات عالی واگذاری به ریاست وزیر اقتصاد مصوب شد:
      در جلسه اخیر هیات عالی واگذاری که به ریاست وزیر امور اقتصادی ودارایی برگزار شد ، عرضه باقیمانده سهام دولت در شرکت های بزرگ بورسی به تصویب رسید.
      دژپسند:
      وزیر اقتصاد: دولت دنبال احیای وزارت بازرگانی است؛ امسال ۳ میلیارد دلار ارز برای کالا‌های اساسی تخصیص یافته است.
      وزیر امور اقتصادی و دارایی به منظور رفع معضلات نظام بانکی، خواستار ارائه طرح های عملیاتی، اختصاصی و گام به گام جامعه دانشگاهی، در این حوزه مهم شد.
      وزیر اقتصاد خطاب به ذیحسابان تاکید کرد؛
      وزیر امور اقتصادی و دارایی در جلسه ذیحسابان دستگاههای اجرایی در محل این وزارتخانه ، با اشاره به حمایت قاطع وزارت اقتصاد از آنان در انجام وظایف و ماموریت های محوله ، بر حذف هزینه های غیر ضرور این ...
      وزیر اقتصاد در اولین جلسه شورای راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات تاکید کرد؛
      وزیر امور اقتصادی و دارایی در اولین جلسه شورای راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات این وزارتخانه که با حضور اعضای این شورا برگزار شد، تاکید کرد: هوشمندسازی اقتصاد نه تنها یک الزام است بلکه یک ضرورت ...
      وزیر اقتصاد در نشست مشترک با مجمع کارآفرینان خبر داد:
      وزیر امور اقتصادی و دارایی از موافقت اولیه رییس جمهور با پیشنهاد وزارت اقتصاد در خصوص طرح واردات در قبال صادرات خبر داد.
      از سوی وزیر اقتصاد در همایش بین المللی آینده جهان اسلام پیشنهاد شد:
      وزیر امور اقتصادی و دارایی، خواستار تشکیل یک اتحادیه تجاری بین کشورهای اسلامی به منظور پر کردن فاصله موجود میان کشورهای جهان اسلام و غرب در موضوع حجم مبادلات تجاری شد.
      دژپسند در نشست هم اندیشی با مجمع کارآفرینان بزرگ تاکید کرد (۱) ؛
      وزیر امور اقتصادی و دارایی در دومین نشست هم اندیشی مجمع کارآفرینان بزرگ ایران بر لزوم بکارگیری نتایج این جلسات در تصمیم گیریها و سیاستگذاری ها تاکید کرد.
      با دستور دژپسند؛
      وزیر امور اقتصادی و دارایی با صدور دستوری خطاب به مدیران ستادی و استانی ، روسای سازمانها، بانک ها، بیمه ها و شرکت های تابعه، تامین هزینه افطاری از محل بودجه سازمانی را ممنوع اعلام کرد.
      وزیر اقتصاد طی یادداشتی تاکید کرد:
      وزیر امور اقتصادی و دارایی طی یادداشتی با اشاره به اینکه تحقق اقتصاد هوشمند، یکی از ستون های برنامه وی در وزارت اقتصاد است، از آن به عنوان یک ابر فرصت پیش رو برای اقتصاد کشور یاد کرد.