بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • بسته اعتباری بانک تجارت برای پرسنل سازمانی


      فراتر از توزیع!

      بانک تجارت در نظر دارد به منظور ارائه خدمات و تسهیلات به پرسنل سازمانی، بسته ویژه ای ارائه کند. این بسته شامل خدمات منحصر به فرد و شخصی سازی شده است که با توجه به نیازهای شما طراحی شده اند. دیگر صرفآ یک توزیع کننده حقوق باقی نمی مانیم. زمان را در مشت خود بگیرید، با تجربه همراه شوید و از دارایی خود بهترین استفاده را ببرید.

      تنها یک کلیک تا تجربه خدمات ویژه ...

      برتری ها



      تعهد در پشتیبانی
      به منظور همراهی و پشتیبانی 24 ساعته شما تدابیر خاصی اندیشیده‌ شده است.


      سهولت
      عضویت شما در این طرح تنها مستلزم یک کلیک است! در سایه تمهیدات اندیشیده شده، کلیه خدمات تا حد امکان از طریق کانال‌های غیرحضوری ‌در اختیار شما قرار خواهند گرفت.


      خدمات ویژه
      با عضویت در طرح بسته ویژه حقوق‌ بگیران، خدمات با توجه به نیاز‌های شما شخصی‌سازی می‌شوند.

      خدمات


      تخصیص مدیر رابطه(ویژه مشتریان ارزنده):
      دیگر لازم نیست برای سوالات یا حل مشکلات جزئی روانه شعبه شوید یا زمانی طولانی را در صف انتظار تماس گیرندگان بگذرانید. این یعنی صرفه‌جویی در وقت و بعضا هزینه شما. یک خط ویژه را صرفا به شما اختصاص داده‌ایم. کافیست در صورت داشتن سوال یا درخواست خدمات با شماره........تماس بگیرید؛ همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود.



      BNPL:
      در مرحله اول خدمت BNPL یا "الان بخر، بعداً پرداخت کن" به صورت اتوماتیک و بعد از عقد قرارداد برای شما فعال می‌شود. این اعتبار دارای قابلیت شارژ مجدد، انقضای 12 ماهه و سقف آن معادل یک ماه حقوق مشتری است. شما می‌توانید به واسطه اعتبار تخصیص یافته از فروشگاه‌های منتخب خرید نمایید.



      وام کارت اعتباری:
      یکی دیگر از طرح‌های تسهیلات پرسنل سازمانی وام کارت اعتباری است که می‌توانید بر مبنای امتیازاتی که کسب کرده‌اید نسبت به دریافت این وام اقدام نمایید. این تسهیلات قابلیت خرج‌شوندگی در کلیه دستگاه‌های متصل به شبکه شتاب را دارد.



      شبکه شرکا:
      بانک تجارت به پشتوانه برند قوی خود با بسیاری از شرکای تجاری وارد قرارداد شده است؛ کلیه پرسنل سازمانی عضو این طرح می‌توانند به واسطه اعتبار تخصیص‌یافته در این مرحله از مجموعه وسیعی از تولیدکنندگان عضو این شبکه به صورت اقساطی کالاهای سرمایه‌ای خود را خریداری نمایند.



      اعتبار تجارت:
      بهترین چیزها با صبر اتفاق می‌افتند و اعتبار تجارت نیز از این قاعده مستثنی نیست. در مرحله آخر بسته حقوق‌بگیران حالا به شیرین‌ترین خدمت می‌رسیم. در این مرحله اعتبار تجارت با سقف اعتباری جذاب خود به شما امکان می‌دهد تا نسبت به خرید کالاهای سرمایه‌ای اقدام نمایید.

      _



      ارائه خدمات ویژه باشگاه مشتریان:
      از همان ابتدا عضوی از خانواده بزرگ تجارت خواهید بود. اعضای خانواده همیشه هوای یکدیگر را دارند و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم. برخی از خدمات پایه‌ای بانکی را به صورت حضوری در محل مورد نظر خود دریافت کنید. (شایان ذکر است که این طرح به صورت آزمایشی در شهرهای بزرگ و سپس در شهرهایی که امکان ارائه سرویس داشته باشند اجرا خواهد شد.)


      * نکته: فعال شدن یک خدمت، به معنای غیرفعال شدن خدمات پیشین نیست.

      فرم پیش ثبت نام

      خدمتی که زندگی روزمره شما می‌طلبد و بسته ویژه ما ارائه می‌دهد.

      فرم پیش‌ ثبت نام را پر کنید تا تیم کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار کنند.





    • پرسش و پاسخ

      سوالات متداول

        • بسته ویژه پرسنل سازمانی در حال حاضر شامل چهار طرح است که عبارتند از کارت اعتباری، خرید اعتباری، اعتبار شرکا ، اعتبار تجارت


        • هر یک از پرسنل سازمانی که حقوق آن ها به حساب قرض الحسنه جاری نزد بانک تجارت واریز می شود و حقوق آن ها بیش از 100 میلیون ریال است می توانند از مزایای این بسته بهره مند شوند.


        • برای کسب اطلاع از شرایط و مزایای این طرح می توانید به وبسایت بانک تجارت قسمت... مراجعه نمایید و پس از اطلاع از شرایط در قسمت... فرم پیش ثبت را تکمیل نمایید.


        • سقف مبلغ کارت اعتباری 2 میلیارد ریال و نرخ سود آن 18% است.


        • خیر تا زمانی که اقساط کارت اعتباری دریافتی را تسویه نکنید، امکان دریافت تسهیلات برای پرسنل سازمانی برای شما وجود ندارد.


        • در صورتی که میزان مبلغی که به شما تعلق می گیرد بیشتر از مبلغ کارت اعتباری دریافتی باشد، ما به التفاوت مبلغ به شما قابل تخصیص است.


        • نرخ سود این طرح در صورت تسویه در زمان سررسید صفر درصد و مدت بازپرداخت آن یک ماه است.


        • نرخ سود این طرح 18% و مدت زمان بازپرداخت 36 ماه است.


        • شما می‌توانید پس از افتتاح حساب در بانک تجارت، نسبت به انتقال حقوق خود به حساب تجارت‌تان اقدام فرمایید.


        • بله. کافیست پرسنل فرم پیش ثبت نام شخصی و نمایندگان سازمان فرم پیش ثبت نام سازمانی را پر کنند تا کارشناسان ما با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.