بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • اسناد تجارت

      اسناد تجارت

      نرم افزار اسناد تجارت، سامانه امضای دیجیتال اسناد است که در کنار برنامه امضای تجارت این امکان را فراهم می‌کند تا کاربران، اسناد دریافتی خود را مشاهده و در صورت تایید، آن را امضای دیجیتال کنند. این اسناد شامل انواع قراردادها، فرم‌ها یا هر سندی که نیاز به امضا دارد هستند و از طریق این دو نرم‌افزار، تنها با در دست داشتن گوشی تلفن همراه می‌توانید عملیات امضای دیجیتال و رمزگشایی اسناد را به منظور حفظ محرمانگی، جامعیت داده و انکارناپذیری در تعاملات الکترونیکی انجام دهید و سند امضا شده خود را به صورت دیجیتال نگهداری یا به اشتراک بگذارید.





      _



      ویژه کاربران اندروید (android)


      Version 1.0.1

      1402/11/11


      .



      .



      _



      ویژه کاربران آی او اس (ios)

      در صورتی که اشتراک استورهای ایرانی را خریداری کرده اید، اپلیکیشن اسناد تجارت از طریق استورهای معتبر ایرانی قابل دریافت و استفاده است . البته تاکید می‌شود بانک در مبالغ آبونمان پرداختی مشتریان سهیم نبوده و صرفا منافع آن مربوط به مارکت‌ها است ولی به‌منظور حمایت از کاربران همراه بانک خود مذاکراتی با این مارکت‌ها برای اخذ تخفیف قابل ملاحظه در پرداخت آبونمان انجام داده است.

      دریافت از استورهای معتبر ایرانی


      500 هزار ریال تخفیف برای کاربران بانک تجارت بدون نیاز به کد


      500 هزار ریال تخفیف بر روی اشتراک سه ماهه با کد tejaratbank


      30 درصد تخفیف برای کاربران بانک تجارت با کد tejaratbank


      400 هزار ریال تخفیف با کد tejaratbank


      400 هزار ریال تخفیف برای کاربران بانک تجارت


      .



      سوالات متداول اسناد تجارت

      1- چگونه می توانم اسناد خود را امضا کنم؟
      وارد برنامه اسناد تجارت شوید، در بخش اسناد من، سند مورد نظر خود را انتخاب نمایید. سپس گزینه مشاهده متن سند را انتخاب و پس از مشاهده سند، درج امضای سند را بزنید. بدین صورت سند شما برای اپلیکیشن امضای تجارت ارسال خواهد شد. وارد امضای تجارت شوید و سند خود را امضای دیجیتال کنید.

      2- چگونه از امضا شدن سند اطمینان حاصل کنم؟
      پس از درج امضای دیجیتال از طریق اپلیکیشن امضای تجارت، می توانید در بخش اسناد من تیک سبز رنگی را کنار سند امضا شده خود مشاهده نمایید. همچنین با انتخاب سند موردنظر، تاریخ و تائیدیه امضای دیجیتال قابل مشاهده است.

      3- نمی‌توانم سندم را مشاهده کنم!
      درصورتی که سندی برای امضا از طرف واحد اداری مورد نظر ارسال گردد، پیامک برای شما ارسال خواهد شد و پس از ورود به بخش اپلیکیشن، سند در بخش اسناد من قابل مشاهده است.
      در صورت عدم دریافت پیامک، با واحد مربوطه ارتباط بگیرید. در صورتی که پیامک برای شما ارسال شده ولی سند را در بخش اسناد من مشاهده نمی‌کنید، از اتصال به اینترنت خاموش بودن VPN و فیلترشکن اطمینان حاصل فرمایید.

      4- چگونه می توانم ثبت نام کنم؟
      برای ورود به اسناد تجارت می بایست کد ملی و شماره موبایل (صاحب سیمکارت و کد ملی باید یک شخص باشد) را وارد نمایید. سپس کد تایید برای شما ارسال خواهد شد که پس از وارد کردن کد تایید، می توانید وارد اپلیکیشن شوید.

      5- کد تایید برای من ارسال نشده است؟
      در صورتی که به هر دلیلی پس از مدت زمان تعیین شده، کد احراز هویت برایتان ارسال نگردید، می‌توانید با انتخاب دکمه "درخواست مجدد کد فعالسازی"، فرآیند ارسال مجدد کد احراز هویت به تلفن همراه خود را داشته باشید.

      6- چگونه می‌توانم پس از امضای سند، آن را مشاهده یا دانلود کنم؟
      بله، در بخش اسناد من، سند مورد نظر را انتخاب کنید. با انتخاب گزینه مشاهده متن سند، علاوه بر مشاهده آن، دانلود و اشتراک فایل سند نیز امکان‌پذیر است.

      7- هنگام باز کردن برنامه با خطای 500 مواجه می شوم!
      از اتصال به اینترنت و خاموش بودن فیلترشکن اطمینان حاصل فرمایید. از حساب کاربری خود خارج شده و مجدد وارد شوید.


      آخرین تاریخ به روزرسانی: بهمن ماه 1402